Jeg har lige bestilt min God of War 1+2 :D 5 dages levering fra Axelmusic er egentlig i orden. Jeg kan se, at de har sendt det fra (eller gennem) et sted i England.
Jeg overvejede også at jagte trofæer lidt i BioShock, men spillet var enormt klodset konstrueret og trofæerne knap så spændende, så jeg opgav det. Satte endda sværhedsgraden ned på den laveste for at lette frustrationerne og blive hurtigere færdig.
Du kan holde R1/L1 nede for at vælge våben, Insider. Dermed pauser du spillet, mens du overvejer, hvad der er mest brugbart i den givne situation.
De havde i øvrigt en meget, meget træls metode til at forlænge spillet, hvor man blev sendt rundt i de samme kedelige laboritorier for at lede efter diverse ting i evigheder. Specielt nogle af de sidste baner var slemme med det.
Ja, det skrive de også, når du bestiller. Der kan gå mellem 4-9 dage eller deromkring. Det er ikke ligesom at bestille ved ShopTo, hvor det dukker op 2-3 dage efter :)
Jeg har kun købet den, hvor man kan komme til level 30 og har sidenhen overvejet at købe en billig GOTY udgave og nu er de åbenbart ankommet ;-) Så kan jeg bytte det gamle spil :D
Ja, det er sgu en fælt dyr affære at købe Fallout 3-udvidelserne enkeltvis. :S
Nu er jeg også glad for, at jeg ventede, selv om det var fristende. Det er så godt nok på PC, jeg har spillet, men PS3-udgaven af GOTY må vel også være til at finde til en fornuftig pris?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#6851 ks 16 år siden
Jeg overvejede også at jagte trofæer lidt i BioShock, men spillet var enormt klodset konstrueret og trofæerne knap så spændende, så jeg opgav det. Satte endda sværhedsgraden ned på den laveste for at lette frustrationerne og blive hurtigere færdig.
#6852 ks 16 år siden
De havde i øvrigt en meget, meget træls metode til at forlænge spillet, hvor man blev sendt rundt i de samme kedelige laboritorier for at lede efter diverse ting i evigheder. Specielt nogle af de sidste baner var slemme med det.
#6853 evermind 16 år siden
#6854 MuManden 16 år siden
Men syntes også det er noget svineri at tage 75,- for HVER af de 5 udvidelser.
#6855 MuManden 16 år siden
Troede ellers at jeg kunne få det afprøvet inden rejsen :( Nå men så har jeg da noget at glæde mig til når jeg kommer hjem igen...
#6856 ks 16 år siden
#6857 Bony 16 år siden
JA! Det er pisse irriterende. Jeg tør slet ikke tænke på hvad det fulde spil har kostet mig i forhold til GOTY-edition. :(
#6858 MuManden 16 år siden
Så kan jeg bytte det gamle spil :D
#6859 MuManden 16 år siden
#6860 evermind 16 år siden
Nu er jeg også glad for, at jeg ventede, selv om det var fristende. Det er så godt nok på PC, jeg har spillet, men PS3-udgaven af GOTY må vel også være til at finde til en fornuftig pris?