Gravatar

#6861 ks 16 år siden

Hold da kæft, God of War er en gang hjernedød button-smashing omgang lort.

Der røg 3'eren da i hvert fald af indkøbslisten.
Gravatar

#6862 MuManden 16 år siden

#6861 - Øhh, havde du ikke lige bestilt den? Eller...?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#6863 ks 16 år siden

Jo, eller - jeg bestilte den for nogle dage siden, men jeg har lige fået den her til morgen.

God of War Collection. That is. Som ved BioShock købte jeg det som opvarmning til God of War 3, men den plan er i hvert fald droppet nu. Hvis jeg skal have God of War 3, så bliver det uden tvivl, når det er faldet til en 100-150 kr.

Jeg har dog genstartet på easy nu. Forhåbentlig bliver spillet sjovere deraf, og en mindre opvisning i frustration. De fleste QTE sekvenser krævede så hurtige tryk efter hinanden, at jeg simpelthen ikke kunne trykke hurtigt nok. Og det var på "normal" vel at mærke. Fuldstændig hjernedødt, og gabende kedeligt efter en 3-4-5 gange, hvor det ikke fungerer. Det er godt nok også begrænset, hvor sjovt det er at hamre løs på "o" igen, igen og igen i 10-20 sekunder ad gangen.
Gravatar

#6864 DarkLight 16 år siden

Jeg overtager det gerne, hvis det er. Min mening er at det ubetinget er et af de bedste spil på PS2.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6865 ks 16 år siden

Men hvad gør det så godt? Jeg kan godt se, at det rent stemningsfuldt og visuelt er ganske imponerende, men de mange QTE'er har virkelig sat et negativt præg på min mening indtil videre. Måske bliver det bedre, når jeg kommer lidt længere ind i spillet.

Jeg var meget negativt stemt før i ren frustration, men kan naturligvis også godt se positive ting i spillet. Men som altid er det de negative opfattelser, der dominerer :)
Gravatar

#6866 ks 16 år siden

MasterMorten (6862) skrev:
#6861 - Øhh, havde du ikke lige bestilt den? Eller...?

Hov! Nu læste jeg lige lidt tilbage, og så, at jeg havde skrevet bestilt i morges. Der skulle have stået "har netop modtaget" :)
Gravatar

#6867 DarkLight 16 år siden

ks (6865) skrev:
Men hvad gør det så godt?

Stemningen. Da det kom ud til PS2, troede man ikke på det kørte på systemet. En perfekt hack'n'slash balance, som samtidig spil i den genre mere eller mindre forgæves har forsøgt at kopiere siden 1'eren kom ud.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6868 ks 16 år siden

Hack n' slash er uden tvivl meget sjovt, men først når der kommer lidt dybde i det. På nuværende tidspunkt har jeg ikke meget andet at gøre godt med end light / heavy attack, hvilket naturligvis gør, at jeg her i begyndelsen ikke laver andet, end at hamre firkant i bund konstant mixet med en smule trekant, når der er rum omkring en.

Men jeg regner med, at systemet udvider sig, hvilket også er grunden til, at jeg fortsætter med spillet.

Den største irritation var uden tvivl QTE'erne - og i særdeleshed dem, der involverede talrige "tryk cirkel så hurtigt som muligt" sekvenser. Det er måske meget morsomt en gang eller to, men når man i en enkelt boss kamp har fem af den slags, så bliver det altså hurtigt ret så kedeligt.
Gravatar

#6869 DarkLight 16 år siden

Hmm. Jeg vil gerne høre hvad du mener der kommer op på siden af kampsystemet i God Of War serien? Jeg kan ikke umiddelbart mindes noget der er bedre?
Gravatar

#6870 DarkLight 16 år siden

Er der nogen der har fået Battlefield til at virke? Jeg har fået en error creating account i 3 dage nu, når man skal taste oplysninger ind i starten.

Skriv ny kommentar: