Nå, det ku godt se ud til at min PS3 60 GB old model er stået af nu, spillede tidliegre idag, og lige pludselig afbrød den blot, eneste der sker når man tænder er den forsøger og starter op, og så blinker den røde lampe blot.
Tviler på garantien er i værk stadigvæk, oh well shit happens I guess.
Forsøger dog lige og lade den stå et par uden tilslutning og ser om det gør nogen forskel.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Min den gamle har lavet det tricks der et par gange.. Et stykke tid uden strømstik og woupti, så virker den igen :)
Det ved jeg selvfølgelig ikke om din gør :)
Jeg er dog nået dertil, hvor jeg ikke dør af sorg, hvis den står af.. Det ville da være trist, men den står i soveværelset og bruges mest til BD'er.. Og med de priser BD-afspillere er nede i, så har jeg alligevel overvejet at finde mig en sådan, der måske larmer knapt så meget :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Nå jeg bestiller sådan en PS3 fætter i morgen, så kan jeg lige nå at prøvekøre den inden "Heavy Rain". Tager nok lidt tid at vende sig til controlleren, når man kommer fra X-Box (og i øvrigt aldrig har ejet en PS før).
Nogle gode steder at handle spil. Coolshop er vel det bedste i DK, EB games hvis man har noget at bytte med. Hvad med udlandet ?
Kan egentlig godt finde en del billige, spørgsmålet er bare hvad angår told og indpakning.
Regner med lige at bestille Uncharted for at se om det er noget for mig (så kan 2eren altid bestilles hvis det er) indtil Heavy Rain udkommer. Fifa kommer nok også med.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#6973: ShopTo.Net er klart at foretrække når det kommer til udenlandske sider hvor man kan købe spil. Det er stort set altid det billigste. De sender fra England og der er ingen risiko for told. Spillene bliver også sendt rekommanderet, så du får hurtig levering, hvor du dog skal underskrive ved modtagelsen. Og så har jeg aldrig oplevet problemer med indpakningen.
Så det er klart at anbefale :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Og det med underskrift gør at man skal på posthus og hente, de kommer altid når jeg er på arbejde nemlig, en bagatel I know, men satme træls hvis man ikke lige får det op til weekenden på grund af dette 8-)
Hmm ps3'en ser ud til hel og opgive, pillede lige harddisken ud og lade den stå lidt mere, før jeg prøver noget igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Min postmand smider faktisk pakken ind af brevsprækken, selvom den er sendt anbefalet. Det er naturligvis ikke optimalt, men nu meget rart ikke at skulle på posthuset.
Jeg mener i øvrigt at have læst, at man kan fravælge en rekommanderet forsendelse.
Og til jonasgr, så kan jeg tilføje DVD.CO.UK som alternativ, selvom jeg også brugt ShopTo langt mere.
Elwood, hvorfor får du det ikke bare sendt til dit arbejde? Det kan i vel sagtens der på sygehuset? Det kunne jeg i hvert fald da jeg arbejdede på sygehus. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#6971 elwood 16 år siden
Tviler på garantien er i værk stadigvæk, oh well shit happens I guess.
Forsøger dog lige og lade den stå et par uden tilslutning og ser om det gør nogen forskel.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6972 HonoDelLoce 16 år siden
Min den gamle har lavet det tricks der et par gange.. Et stykke tid uden strømstik og woupti, så virker den igen :)
Det ved jeg selvfølgelig ikke om din gør :)
Jeg er dog nået dertil, hvor jeg ikke dør af sorg, hvis den står af.. Det ville da være trist, men den står i soveværelset og bruges mest til BD'er.. Og med de priser BD-afspillere er nede i, så har jeg alligevel overvejet at finde mig en sådan, der måske larmer knapt så meget :)
#6973 filmz-jonasgr 16 år siden
Nogle gode steder at handle spil. Coolshop er vel det bedste i DK, EB games hvis man har noget at bytte med.
Hvad med udlandet ?
Kan egentlig godt finde en del billige, spørgsmålet er bare hvad angår told og indpakning.
Regner med lige at bestille Uncharted for at se om det er noget for mig (så kan 2eren altid bestilles hvis det er) indtil Heavy Rain udkommer.
Fifa kommer nok også med.
'Cause I'm evil"
#6974 MoH 16 år siden
#6975 HonoDelLoce 16 år siden
Congrats !
Ville undertegnede også have fået, hvis ikke spillet lige glemte at give mig trophies for sequence 7 og 8 .. Mother f***** spil !
#6976 MoH 16 år siden
Det var da godt nok noget træls noget.
#6977 Kruse 16 år siden
Så det er klart at anbefale :)
#6978 elwood 16 år siden
Hmm ps3'en ser ud til hel og opgive, pillede lige harddisken ud og lade den stå lidt mere, før jeg prøver noget igen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6979 ks 16 år siden
Jeg mener i øvrigt at have læst, at man kan fravælge en rekommanderet forsendelse.
Og til jonasgr, så kan jeg tilføje DVD.CO.UK som alternativ, selvom jeg også brugt ShopTo langt mere.
#6980 Bony 16 år siden