Er iøvrigt ikke sikker på jeg ska ha Mega Man 9 alligevel - prøvede demoen og det er røv-svært... virkelig old-school-svært. Husker det som en kende lettere hehe. :-) Kom dog lidt videre for hvert forsøg, men er ikke sikker på jeg længere har tålmodighed til den slags spil. :-)
#872 Ja det nåede jeg ik lige og prøve i LBP igår (må jeg lige få prøvet idag når jeg kommer hjem) var lidt optaget af og komme på første pladsen i Wipeout HD argg det spil er ubamhjertigt.
Zone mode er for sindsyg, jeg kom til zone 17 igår, man skal ha 20 for at få guld 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kastede mig flux over six-axies controls i wipeout, så jeg tror kun jeg har ramt sone 15, men what the heck, det skal fanme læres at spille sådan. Der til skal så knyttes at det fanme er en fantastisk måde at spille wipout på, alle bevægelser bliver meget mere glidende. Glæder mig helt vildt til at blive rigtgi god til det.
#874 Hvad opnår du ved pitch funktionen, jeg prøvede igår med den, og jeg klan vippe næsen op o ned, det må være for at breme og få mere fart eller ?
iøvrigt hva dælen har i airbrakes sat til ?
Jeg synes jeg gnubber mod barrieren konstant, når jeg skal dreje i sving med dem, endten er det for skarpt jeg drejer, eller også drejes der for blødt 8-)
Ku være lidt sjov lige og høre hva folk bruger af settings.
Hmm tror jeg vil forsoge og lave en sackboy katapult i aften 8-)
Den kommende open-world racer Fuel skulle angiveligt være rigtigt, rigtigt stort. I følge dem selv så er Burnout Paradise på størrelse med et frimærke i forhold til: http://www.joystiq.com/2008/09/25/producer-paradis...
The in-game map, a blend of satellite information and procedurally generated data which stretches across 5,000 virtual square miles, would reportedly be a couch potato's worst nightmare if assembled via traditional means. "In the context of that map, which is one small corner of it, when the guys showed us this technology, if you were to build it in a traditional manner it would fill about four Blu-rays," Fuel producer David Brickley tells VideoGamer.com. "A gargantuan amount of data, just enormous."
Fuel, for the Xbox 360, PS3, and PC sometime next year. Asobo's track record isn't likely to relieve you of your socks anytime soon, however. The studio's recent efforts include video game adaptations of Ratatouille, Wall-E and The Mummy, so we're not expecting another GRiD or DiRT just yet.
On top of dynamic weather and dozens of drivable vehicles, Codies boasts that Fuel will feature the "largest environment ever created" in a racing game, and that the game's absurd 5,000 square miles of weather-ravaged terrain will "revolutionize" the genre.
Ja, jo, den kære elwood, jeg fik ikke prøvet så helt ubeskriveligt meget igår. Det blev bare til en lille times spil, men her er hvad jeg nået at finde ud af; Jeg skal have sencetivitien lidt ned på sixaxis'en, tror jeg skal have den omkring 40 - 50.
Airbraks skal osse en del ned, men som i virkeligheden med airbreaks, på tilsvarende maskiner, skal de tappes.
Dette fik jeg også det bedste resultat ud af igår. Dobbel tab var dog en super nice feature. pørv evt. også at kontra drej med dem.
Fuck hvor skal jeg spille det spil meget :D
Henter lige det album der, så får i en anmeldese senere. Kunne faktisk være meget hyggelig at lave indbyrdes playlists, og sende dem til hinande, kunne fanme stykke en playlist sammen der ville få jer op af stolene.
Det er med garanti en fejl, da Sony og Media Molecule allerede har nævnt dato'erne, men det skal da nok få et par amerikaner eller to op af stolen hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#871 McPeter 16 år siden
#872 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/25/rumor-wipeout-...
Til gengæld kan man downloade 165 mb custom soundtrack til spillet her - har ikke hørt det endnu da download er lidt sløv, men prøv det selv:
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/25/download-g-a-m...
Og så kan man spille Tetris i LBP - ret smart lavet. ;-)
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/25/tetris-falls-i...
#873 elwood 16 år siden
Zone mode er for sindsyg, jeg kom til zone 17 igår, man skal ha 20 for at få guld 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#874 rubberdub 16 år siden
Kastede mig flux over six-axies controls i wipeout, så jeg tror kun jeg har ramt sone 15, men what the heck, det skal fanme læres at spille sådan.
Der til skal så knyttes at det fanme er en fantastisk måde at spille wipout på, alle bevægelser bliver meget mere glidende. Glæder mig helt vildt til at blive rigtgi god til det.
#875 elwood 16 år siden
iøvrigt hva dælen har i airbrakes sat til ?
Jeg synes jeg gnubber mod barrieren konstant, når jeg skal dreje i sving med dem, endten er det for skarpt jeg drejer, eller også drejes der for blødt 8-)
Ku være lidt sjov lige og høre hva folk bruger af settings.
Hmm tror jeg vil forsoge og lave en sackboy katapult i aften 8-)
OMG!
Freaking awesome!
#876 McPeter 16 år siden
http://www.joystiq.com/2008/09/25/producer-paradis...
The in-game map, a blend of satellite information and procedurally generated data which stretches across 5,000 virtual square miles, would reportedly be a couch potato's worst nightmare if assembled via traditional means. "In the context of that map, which is one small corner of it, when the guys showed us this technology, if you were to build it in a traditional manner it would fill about four Blu-rays," Fuel producer David Brickley tells VideoGamer.com. "A gargantuan amount of data, just enormous."
Fuel, for the Xbox 360, PS3, and PC sometime next year. Asobo's track record isn't likely to relieve you of your socks anytime soon, however. The studio's recent efforts include video game adaptations of Ratatouille, Wall-E and The Mummy, so we're not expecting another GRiD or DiRT just yet.
On top of dynamic weather and dozens of drivable vehicles, Codies boasts that Fuel will feature the "largest environment ever created" in a racing game, and that the game's absurd 5,000 square miles of weather-ravaged terrain will "revolutionize" the genre.
#877 rubberdub 16 år siden
Ja, jo, den kære elwood, jeg fik ikke prøvet så helt ubeskriveligt meget igår. Det blev bare til en lille times spil, men her er hvad jeg nået at finde ud af;
Jeg skal have sencetivitien lidt ned på sixaxis'en, tror jeg skal have den omkring 40 - 50.
Airbraks skal osse en del ned, men som i virkeligheden med airbreaks, på tilsvarende maskiner, skal de tappes.
Dette fik jeg også det bedste resultat ud af igår. Dobbel tab var dog en super nice feature. pørv evt. også at kontra drej med dem.
Fuck hvor skal jeg spille det spil meget :D
Henter lige det album der, så får i en anmeldese senere.
Kunne faktisk være meget hyggelig at lave indbyrdes playlists, og sende dem til hinande, kunne fanme stykke en playlist sammen der ville få jer op af stolene.
#878 elwood 16 år siden
hmm tror jeg vil prøve og høre Podcast næstegang jeg spiller det 8-)
eller også noget Frank Sinatra hehe.
Mines!
#879 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/26/rumor-littlebi...
#880 elwood 16 år siden