1: Har droppet sixaxis kan slet ikke venne mig til det...
2: Har en motion controle på 50 %, mener jeg.
3: Har flaps på ca. 40 - 50 % kan ikke helt huske det, kan lige tjekke op på det når jeg kommer hjem.
4: Begynder første at bruge flaps når det går rigtig hurtig i zone.
5: Flyver hovedsalig med "pirana" i løb, da jeg godt kan lide den lave handling. Her bruger jeg rigtig meget flapsne, da den drejer så sløvt, det virker fantastik i de skarpe sving.
6: lære banes sving på rygraden, så jeg kan komme ordenligt ud af dem, og perfect ind i de næste. Er begyndt at køre perfect laps, i timetrial :D (novic er ved at være for nemt)
Jeg har slet ikke indstillet på flaps osv. - tror de står på 100% og det er nok lige i overkanten når det går hurtigt.
Motion control - er det ikke kun til sixaxis?
Plejer at flyve med den blå eller grønne. Kan ikke huske navne men de er lige efter hinanden i menuen. Den blå har høj handling og den grønne har lidt bedre shield.
Hvad med pitch - er det noget man bruger til noget? Kan ikke helt finde ud af hvad det gør... (altså at vippe næsen op og ned, men ud over det)
Pitch, gør at du kan regulere din racer i luften, og i sving der går op eller ned... Det giver en 50 km ekster at presse nænsen nedaf, når man suser ned af en bakke...
Motion control = bevægelses kontrol... ved det ikke, men tror det gælder det hele.
#921 McPeter 16 år siden
Har prøvet 1st person view med sixaxis men blev nødt til at stoppe igen fordi skærmen vippede så meget hehe. :-)
#922 rubberdub 16 år siden
2: Har en motion controle på 50 %, mener jeg.
3: Har flaps på ca. 40 - 50 % kan ikke helt huske det, kan lige tjekke op på det når jeg kommer hjem.
4: Begynder første at bruge flaps når det går rigtig hurtig i zone.
5: Flyver hovedsalig med "pirana" i løb, da jeg godt kan lide den lave handling. Her bruger jeg rigtig meget flapsne, da den drejer så sløvt, det virker fantastik i de skarpe sving.
6: lære banes sving på rygraden, så jeg kan komme ordenligt ud af dem, og perfect ind i de næste. Er begyndt at køre perfect laps, i timetrial :D (novic er ved at være for nemt)
#923 McPeter 16 år siden
Motion control - er det ikke kun til sixaxis?
Plejer at flyve med den blå eller grønne. Kan ikke huske navne men de er lige efter hinanden i menuen. Den blå har høj handling og den grønne har lidt bedre shield.
Hvad med pitch - er det noget man bruger til noget? Kan ikke helt finde ud af hvad det gør... (altså at vippe næsen op og ned, men ud over det)
#924 rubberdub 16 år siden
Motion control = bevægelses kontrol... ved det ikke, men tror det gælder det hele.
#925 McPeter 16 år siden
#926 McPeter 16 år siden
#927 Bony 16 år siden
#928 rubberdub 16 år siden
Du skal jo heller ikke gøre det heletiden....
#929 elwood 16 år siden
jeg tror jeg overlever, men McPeter derimod hehe.
Btw jeg regner med der laves kollektiv indsamlig af trofæ'er i LBP til den tid hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#930 rubberdub 16 år siden