Gravatar

#971 elwood 16 år siden

Hvis man har tænkt sig og joine 1up beta keys'ne, eller gøre forsøget, så gør man klogt i og skrive sig op nu, så man ikke skal lave en bruger når næste omgang af konkurrencen går igang.

1up startede idag, og fortsætter de næste tre dage.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#972 elwood 16 år siden

#969 Efter og ha spillet beta'en intensivt, kan jeg sige jeg har svært ved at se hvor det sku fejle, create delen, kan gå hen og blive rigtig complex, man værktøjerne der bruges er ikke, eneste jeg lige bøvler lidt med og forstå hel præcis er Emitters.

Der hvor folk kan ha svært ved det, og det jeg stadigvæk roder rundt emd, er og lave "flotte" baner, menet på den måde at lave et intressant og varieret landskab, mend et er noget som kommer med øvelse.

med hensyn til Penis Level, det kan godt være at en bruger uploader en 2-3 stykkker, men så holder det også fordi.

1. folk kan til hver en tid raportage unappropriated indhold, med et let tryk på select.

2. for at få lov til og uploade flere levels skal man først ha nogen til og ku li ens level (sådan som jeg har forstået det) så man kan få adgang til at uploade flere levels.

Og med hensyn til kreativiteten, så er den i fuld flor, folk er ved og lære det, men allerede nu forudser jeg store gigantiske levels, med ekstrem variation.

selv om der godt nok er en hel del forskellige enkelt brug af raketter, hehe men det er sku også meget sjov og lege med, smæk en raket på en bil, og vroomm afsted det går.

men MM har tænkt sig om fordi det første du gør i Create Mode er at du har et punkt i den Popit, hvor du kan tage tutorials, om alle aspekter af spillet (jeg er overbevist om dem i beta'en kun er en lille del) det er frivilligt om du vil atge dem, men det er god måde og lære det på.

Hvis du roder rundt i din popit menu, og finder et værktøj f.eks. du aldrig har prøvet før, vil du få muligheden for at tage det tilhørende Tutorial.
Gravatar

#973 elwood 16 år siden

Et afslappene Interview med Media Molecule, hvor især Mark Healy og Alex Ewans kan huske fra GDC 2007, hvor de tog verden med storm med deres første demo af LBP.

Kikizo
Gravatar

#974 elwood 16 år siden

Damm de motorcykler i Burnout er vilde, jeg vil nærmest kalde det "Wipeout HD når det går godt for elwood" når jeg er i topfart sidder jeg nærmest bare i trance og ænser ikke vejen, jeg ser kun forhindringerne, som jeg suser forbi, lige på nær de gange hvor bang! jeg hammer frontalt ind i noget.

fik da lige slået et par en af Bony's roadrules, jeg ved nu ikke om han kan se det direkte, eller han bare kan se at den pågældene strækning "tilhøre" undertegnede, indtil den blir slået igen.

men uha det godt spil.

Hehe kan huske da Criterion, snakkede om at lave en Fly update, jeg tør slet ikke tænke på det kaos det måtte blive, men hvis nogen ku gøre det, så er det Criterion.
Gravatar

#975 Bony 16 år siden

#974 - Hehe, man kan kun se det hvis den pågældende ven som slår ens rekord er online samme tid som én selv. Så får man realiteten smidt i hovedet. :)

Jeg mener faktisk ikke at jeg havde så mange road rules derinde. Hvis der er nogen der har kørt stærkt i Paradise City så er det McPeter. Jeg synes sgu tit at jeg kører om kap med hans tider - 4 ud af 5 gange kører jeg dog ikke hurtigt nok og må se mig slået. :(

Fly update? Det lyder fuldstændig crazy..! Haha....

Hvad angår trofæer i Burnout, så tjaa.. Så skal jeg vist snart finde mig et kamera og vinde lidt ekstra løb - så er mit andet Platinum trofæ snart hjemme.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#976 elwood 16 år siden

Ahh ok så forstår jeg bedre, jeg ved blot jeg kørte som en sindsyg på motocyklen (hva skal man med boost med sådan en fart hehe)

Det med Fly var også blot en ide, jeg mener og ku huske de nævnte det i deres blog engang, at de synes det ku være sjovt og forsøge.
Gravatar

#977 Bony 16 år siden

#976 - Det er ligesom de biler man kan 'vinde' som heller ikke har boost da de i teorien er jetjagere med hjul. Crazy speed.. :)
Gravatar

#978 McPeter 16 år siden

#975 - en af de første gange jeg kørte online så jeg faktisk at rekorden på flere veje var holdt af bullettoothfilmz ;-)

Kan man egentligt køre om kap med online tider selvom man kører i single-player mode? Ved at man på pil-op kan ændre mellem rekorder men har ikke lige fået prøvet om man også kan slå dem?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#979 McPeter 16 år siden

#975 - men jeg er da glad for at du ofte ser dig slået hehe - gid man kunne vinde trofæer fra hinanden ;-)

Pink slips om en guld pokal og en bil? :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#980 Bony 16 år siden

#978 -

en af de første gange jeg kørte online så jeg faktisk at rekorden på flere veje var holdt af bullettoothfilmz ;-)

Han har faktisk stadig et par gældende rekorder. :) Men jeg tror at det hænger sådan sammen at man kan se sine venners og sine egne rekorder fra vejene. Jeg mener ikke at der er mulighed for at køre på tid mod andre end ens venner.

Kan man egentligt køre om kap med online tider selvom man kører i single-player mode?

Ja, det mener jeg godt at man kan. Nogle gange har jeg prøvet at der kom to gule skilte op med at jeg havde slået rekorden. Altså både offline rekorden og online rekorden. Det var faktisk en af dine jeg slog. ;)

Pink slips om en guld pokal og en bil? :-)

Er det meningen at det skal give mening..? ;)

Skriv ny kommentar: