ND bliver dog angrebet ret groft, og det synes jeg måske ikke er hel rimeligt. De har jo været forbi og skrive, og sige at de vile se på det. ND har altid lyttet meget til deres fans ligesom Insomniac Games (som jo også er nogle tidligere ND udvikler, nogen af dem hvertfald)
Men ja det bliver hel sikker ikke mere stille op til Eu releaset på PSN.
228 and counting...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg nåede lige at spille lidt af Call Of Duty 4 før jeg skal ud af døren. Og fanø hvor oser det spil af stemning. Det er jo som taget ud af en film. Det er hands down, det mest intense jeg nogensinde har befundet mig i.
Projektilerne hvisler om ørene på en, og slår igennem murer og dørkarme. Ens venner råber desperat komandoer til en, mens man selv bare trykker sig mod jorden for at komme sig over den flash garant der slog ned lige i synet på en for lidt siden. Jeg har aldrig prøvet noget lignende...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#144 Hehe yep det er fantastisk stemningsfuldt, jeg er lige kommet til en mission hvor jeg ledes rundt af mine gamle "læremester" i et flashback (det er den mission som blev vidst ved E3 hvor man redner rundt ved Tjernobly(stavehat)
Og på et tidspunkt skal man tage højde for både Vind, og kuglens faldakse (de kaldte det noget mere Advanceret) for satan det var intens og
Lige før man så skal til og tage skudet på sit mål, kommer der en helikopter ned i ens synsvinkle, hvorefter man er nødt til at vente til den er væk igen
Der sad jeg sku og dirrede af spænding over om jeg ku nå det.
Det kan godt være mange siger spillet er kort, men når det er så gennemført som det her så foretrækker jeg sku kvalitet frem for kvanitet 8-)
Synes du ikke Captain Pierce lyder bekendt ?, synes han lyder ret meget som en Bill Nighy eller en ældrer Michael Caine.
Btw Uncharted 364 Indlæg, og her er et lidt intressant et The demo has support for about 8 languages. That means TEXT and..wait for it..VOICE! I just played through it at lunch time with everyone yelling in German. So…this demo WAS intended for everyone, and due to the inclusion of all those languages, it’s clear that someone screwed up.
Det er faktisk meget munter og læse alle kommentarene nogen af dem er virkelig langt ude.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Efter føraften idag var jeg ude og købe Call Of Duty 4 til Xbox360. Jeg var ret vildt med betaen, men hold fast hvor er det et fedt spil! Spillede en del singleplayer missioner (har lige gennemført den super fede sniper mission) hvorefter jeg hoppede online et par timer. Det holder 100% Fede missioner, fantastisk flot grafik, god stemning, god styring, god online-del. Til Jer der ikke har det... og som kan lide FTS: Køb det!
We’re really sorry about what happened and didn’t anticipate this at all. We just didn’t know people from other territories could connect to the US PLAYSTATION Network Store and download demos … now we do! We’ve been too busy working on the game to wrap our head’s around the infrastructure of the PSN.
We absolutely did not plan the demo to be region locked. As soon as we figured out the problem existed, Sam Thompson called me and I jumped into my car, drove to the office and fixed it right away. It’s an honest mistake and we didn’t try to prevent anybody from enjoying the Uncharted demo. I feel even more sorry because most of the people who experienced the problem are in Europe and I’m European myself.
So again, we’re really sorry about what happened and it wasn’t done on purpose. The good news is it’s now fixed and a new demo of Uncharted has been posted to the US PLAYSTATION Network Store so the entire world can enjoy it.
Thanks to Sam for taking the heat yesterday and for letting us know about the issue.
Og nu sætter jeg min PS3 til DL og går i seng 8-)
#141 DarkLight 17 år siden
EDIT: AH! Fandt det :)
#142 elwood 17 år siden
Den her
Edit: damm to late.
Skræk scenariet, jeg tør slet ikke tænke på hvad der ville ske, hvis stuntet blev gentaget ved en evt. MGS4 demo 8-)
Så sku man se vrede...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#143 elwood 17 år siden
Men ja det bliver hel sikker ikke mere stille op til Eu releaset på PSN.
228 and counting...
#144 DarkLight 17 år siden
Projektilerne hvisler om ørene på en, og slår igennem murer og dørkarme. Ens venner råber desperat komandoer til en, mens man selv bare trykker sig mod jorden for at komme sig over den flash garant der slog ned lige i synet på en for lidt siden. Jeg har aldrig prøvet noget lignende...
#145 elwood 17 år siden
Og på et tidspunkt skal man tage højde for både Vind, og kuglens faldakse (de kaldte det noget mere Advanceret) for satan det var intens og
Det kan godt være mange siger spillet er kort, men når det er så gennemført som det her så foretrækker jeg sku kvalitet frem for kvanitet 8-)
Synes du ikke Captain Pierce lyder bekendt ?, synes han lyder ret meget som en Bill Nighy eller en ældrer Michael Caine.
Btw Uncharted 364 Indlæg, og her er et lidt intressant et The demo has support for about 8 languages. That means TEXT and..wait for it..VOICE! I just played through it at lunch time with everyone yelling in German. So…this demo WAS intended for everyone, and due to the inclusion of all those languages, it’s clear that someone screwed up.
Det er faktisk meget munter og læse alle kommentarene nogen af dem er virkelig langt ude.
#146 Corgan 17 år siden
Efter føraften idag var jeg ude og købe Call Of Duty 4 til Xbox360. Jeg var ret vildt med betaen, men hold fast hvor er det et fedt spil!
Spillede en del singleplayer missioner (har lige gennemført den super fede sniper mission) hvorefter jeg hoppede online et par timer. Det holder 100%
Fede missioner, fantastisk flot grafik, god stemning, god styring, god online-del. Til Jer der ikke har det... og som kan lide FTS: Køb det!
#147 DarkLight 17 år siden
#148 elwood 17 år siden
We’re really sorry about what happened and didn’t anticipate this at all. We just didn’t know people from other territories could connect to the US PLAYSTATION Network Store and download demos … now we do! We’ve been too busy working on the game to wrap our head’s around the infrastructure of the PSN.
We absolutely did not plan the demo to be region locked. As soon as we figured out the problem existed, Sam Thompson called me and I jumped into my car, drove to the office and fixed it right away. It’s an honest mistake and we didn’t try to prevent anybody from enjoying the Uncharted demo. I feel even more sorry because most of the people who experienced the problem are in Europe and I’m European myself.
So again, we’re really sorry about what happened and it wasn’t done on purpose. The good news is it’s now fixed and a new demo of Uncharted has been posted to the US PLAYSTATION Network Store so the entire world can enjoy it.
Thanks to Sam for taking the heat yesterday and for letting us know about the issue.
Og nu sætter jeg min PS3 til DL og går i seng 8-)
#149 Bony 17 år siden
#150 Bony 17 år siden