Gravatar

#151 DarkLight 17 år siden

#148, sweet mother of Troy! Afsted!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#152 Bony 17 år siden

En anden ting er, hvor er det billigste sted at anskaffe sig COD4 fra? Jeg har sjældent hørt så mange gode ting om et spil før. Det lyder til at være et must-have for mit vedkommende. Så nu skal det hjem i varmen. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#153 elwood 17 år siden

#150 jeg må ha været træt 8-)

Til hvilken konsol PS3, 360 ?

Coolshop: PS3 454kr. (ahh damm ik på lager)

360=451 kr.

Og det er med fragt og det hele, ja det betyder så du ikke får det idag, så spørgsmålet er nok snare hvor desperart du er 8-)

Nå men jeg tager lige et hurtig smut i Junglen...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#154 Corgan 17 år siden

#147:

PS3-udgaven har intet Xbox360 udgaven ikke har. Grafikken er sågar den samme... hvilket jo er et fremskridt for PS3. PS3 har desværre stadig ikke nogen Friendslist (såvidt jeg har forstået), så det må I lære at leve uden.
Så ejer man begge konsoller, er der ikke nogen idé i at købe PS3-udgaven. :-)

Men ligemeget hvilken konsol man er til, er det er fedt FTS.
Gravatar

#155 elwood 17 år siden

FTS ? hehe

Amerikanerne "jamen det jo bare en demo, vi føler med jer og bla bla."

Efter og ha spillet Uncharted demo'en oh yeah de ville bare ha den for sig selv... Er du så færdig det er imponerende Grafikken er noge af det flotteste jeg har set længe, hvis ikke da det er det flotteste, prøv bare at se når du kommer til noget vand, hvordan hans tøj bliver vådt alt efter hvor langt du går ud i vandet, Fooliage planterne og junglen er nok en af de flotteste jungle miljøer jeg længe har set.

Clippings, jep der er stadig den klassiske med nogen planter hvor man kan se han står midt i planten men det er slet ikke så gal som det ku ha været, det der imponerede mig mest var da jeg havde nedlagt en fjende, og stillede mig i ham (normalt så vil ens fod bare placeres midt i ham) men her sætter han sørme foden oven på liget, en lille men fed detalje.

Animationen ingen double jump til vores helt her, han hopper som det rent faktisk vile se ud, og hele måden han klatrer rundt på, jamen jeg ku blive ved og se på det.

Humoren ser også ud til at være ramt godt "count too five and pull, how hard can it be" Ansigts udtrykket han giver lige da han skal hoppe er det hele værd 8-)

Naugthy Dog knald hammeren Godt arbejde!
Gravatar

#156 DarkLight 17 år siden

#155, hvor har du hentet den fra? Jeg har lige hentet den fra US Store og det virker altså stadig ikke.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#157 elwood 17 år siden

#156 What?

Jeg hentede den da jeg skrev indlægget igår (også fra US), og gik så i seng startede den op her i morges, ahh damm det bare shit, jeg skal desværre lige på posthuset nu her inden de lukker.

Er der andre der oplever det samme som DarkLight ?

De har bare ikke ændret i udgaven igen pludselig, det er surt hvis de har gjort det, jeg vil lige afvente og høre fra de andre PS3 bruger.

This better not be true.
Gravatar

#158 Bony 17 år siden

#153 - Det er jo bare en god ting at det kun fylder 1200 mb og ikke 2000 mb som først antaget.. Så går det hurtigere med at downloade. (Hvis det så overhovedet virker til den tid) :)

Og ja, har ingen 360 (og får det heller ikke, hehe) så det skulle være COD4 til PS3'en. Jeg kan nu godt vente lidt. Tænkte bare om det eventuelt kunne betale sig økonomisk at importere det.
Gravatar

#159 Bony 17 år siden

#157 - Jeg tror at han kan spille det alligevel. Der står på hans PSN at han i øjeblikket spiller demoen. :)
Gravatar

#160 elwood 17 år siden

#159 Ahh ok.

Skriv ny kommentar: