Gravatar

#131 El vez 16 år siden

alrajt, det er noteret :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#132 elwood 16 år siden

Så sku det være, Rockband blev lige lagtlidt til side, fordi nu sku Patriotic song number1 prøves.

Top Gun Anthem hehe munter stykke musik, og faktisk lidt svært på nogen punkter (skal siges jeg har aldrig været den store ekspert til GH spillene, jeg spiller kun for morskabs skyld og ikke point'en)

Man får jo hel lyst til at se Top Gun 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#133 tiany 16 år siden

Min kærestes første kommentar efter at han havde gennemspillet Top Gun Anthem og jeg kiggede over på ham: "nej vi skal ikke se Top Gun lige nu!" - "kom nu man får der total lyst til at se filmen" - Men han gav sig ikke, nu er han taget på ferie så kan jeg se den selv :D
Valar morghulis
Gravatar

#134 tiany 16 år siden

ups dobbelt post, hvad skete der lige der - jeg må være træt
Valar morghulis
Gravatar

#135 elwood 16 år siden

#134 Hehe 8-)

Så det I dag Mandag E3 går løs, og som lidt opvarmning kommer her lidt guf.

Rockband 2 Bare rolig det er bagud kompatibel med RB1 inklusiv sangene, som interviewet jeg bargte for et st. tid siden nævnte, næhh spørsmålet er snare hvornår EU får det om vi også får det i år, eller vi igen skal vente flere månder/år på det.

Bioware's nye spil Dragon Age: Origins altid spændende og se hvad de kære Doktorer finder på 8-)

En lille cinematisk Teaser for Creative Assembly's (Total War serien) nye projekt Empire: Total War

Killzone 2 is back, this time it ain't no target render Lyden sku være eceptionel, bedre end MGS4 i følge flere reporter.

Ahh jader var lidt og hygge sig med, jeg vender tilbage sener idag, med reporter fra Microsoft lejren.

Gravatar

#136 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#137 elwood 16 år siden

#136 Sounds good, billederne er lidt de samme som før, glæder mig til forhåbentlig en live demo af spillet, Gamespot får hvertfald besøg af dem, og IGN sikkert også.

Så det skal nok blive spændende.
Gravatar

#138 DarkLight 16 år siden

Ifølge Ps3Fanboy, skulle det nu være muligt at linke til ens PSN konto, så man kan vise det på en hjemmeside.

Jeg kan dog ikke få det til at virke... Men kan prøve her.

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#139 elwood 16 år siden

hmm ser ikke ud til jeg ser Microsofts Konfrerenche live i aften da jeg er til Koncert, men jeg agter dog stadigvæk lige og skrive et resume, når jeg har set det, hvis andre ikke gør det 8-)

Men hele natten ohh der skal jeg bare sidde og nyde live broadcast.

Og så har vi self. Nintendo og Sony's konfrerenche om tirsdagen, mere LBP oh ja, og mon ikke vi ser en mini teaser til God of War 3, det tror jeg stærkt på.

IGN's livewire del kørte ike optimal i nat da de havde deres roundtable broadcast (hvertfald ike for mig, og jeg sidder på en 15 Mbit linie) men man kan håbe at det bliver bedre når konfrerencherne går igang, ellers har jeg gamespot og ty til, som jeg brugte sidste år, eller G4 hvis det sku gå hel galt.

ahh mine fingrer og sanser kribler efter E3.
Gravatar

#140 DarkLight 16 år siden

Jeg regner med at sidde kl 19.30, så kan du ikke lige smide mig nogle gode links til Live Streaming?

Og hvor og hvad viser de hele natten?

Skriv ny kommentar: