Nu vi snakker om Analysis videoer i GTA tråden, så fandt jeg lige den her 2 part ting ang. MGS4 traileren fra E3 2007.
Den fortæller faktisk også lidt, meste af det har man måske selv fundet ud af.
Hvis man som ny spiller af serien, gerne vil ha udbytte af historien, kan man endten se de to Metal Gear Saga Vol's 1 og 2, læse noget Wikipedia, fordi ellers vil jeg næsten vædde med man er fuldstændig rundt på gulvet når f.eks. navne Liquid og Ocelot nævnes, eller måske bare Liquid Ocelot for at gøre det svære.
MGS saga'en har aldrig været nogen nem historie, og slet ikke efter man fik spillet MGS 2 Sons Of liberty.
Så lidt læsning på historien, vil hjælpe til at forstå MGS4 en del bedre, bare mine 2 cent 8-)
Der er ting ved historien, som selv jeg i dag ikke hel har styr på.
men her er hvertfald linket til analys af MGS4 traileren, lige den eneste jeg har kunne finde desværre.
Hvor kan det anbefales at bestille GTA IV til rimelige penge? Jeg fik endelig taget mig sammen til at kigge rundt omkring idag, og de fleste har allerede udsolgt - så nu står jeg nok i en situation, hvor jeg kommer til at vente lidt ekstra tid, hvis jeg vil have den til 400kr fremfor CoolShop's 500+ :(
Hvis du søger på Unrated.dk, kan du finde ud af hvor der er billigst. Har selv bestilt på Gamehubs, da det er et billigste sted(308kr.). Ellers er thehut det billigste sted med 373kr.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
#121 ks 16 år siden
#122 elwood 16 år siden
men i morgen er vi alle klogere 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#123 Bony 16 år siden
#124 DarkLight 16 år siden
#125 elwood 16 år siden
Den fortæller faktisk også lidt, meste af det har man måske selv fundet ud af.
Hvis man som ny spiller af serien, gerne vil ha udbytte af historien, kan man endten se de to Metal Gear Saga Vol's 1 og 2, læse noget Wikipedia, fordi ellers vil jeg næsten vædde med man er fuldstændig rundt på gulvet når f.eks. navne Liquid og Ocelot nævnes, eller måske bare Liquid Ocelot for at gøre det svære.
MGS saga'en har aldrig været nogen nem historie, og slet ikke efter man fik spillet MGS 2 Sons Of liberty.
Så lidt læsning på historien, vil hjælpe til at forstå MGS4 en del bedre, bare mine 2 cent 8-)
Der er ting ved historien, som selv jeg i dag ikke hel har styr på.
men her er hvertfald linket til analys af MGS4 traileren, lige den eneste jeg har kunne finde desværre.
Ses på slagmarken.
Part1
Part2
#126 elwood 16 år siden
[url= 1[/url]
[url= 2[/url]
[url= 3[/url]
[url= 4[/url]
[url= 5[/url]
Metal Gear Saga Vol. 2
[url= 1[/url]
[url= 2[/url]
[url= 3[/url]
Så har dem der ikke har spillet spillene, også "lidt" chance for at forstå MGS4 når det kommer 8-)
#127 ks 16 år siden
#128 filmz-CAADK 16 år siden
Bruce: Batman has no limits
#129 Bony 16 år siden
#130 Bony 16 år siden
Der er dog en fejl i de første par links. Din Vol. 1, part 4 linker til part 3. Men bortset fra det, så.. ;)