Gravatar

#131 elwood 16 år siden

#130 Hehe en lille svipser, men linket kan findes ud til højre, hvilket du sikkert allerede har gjort 8-)

Og ja jeg tror alle vi har brug for en reminder med den historie, jeg forvirres stadig den dag idag med hele tingen med Liquid's arm på Revolver Ocelot.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#132 filmz-CAADK 16 år siden

Det er jeg ikke sikker på, da det er første gang jeg bruger siden. Dog har jeg hørt fra mange at deres ting er gået lige igennem, og da jeg ikke plejer at blive fanget, tog jeg chancen. Men for at være sikker, kan det være du skal tage hut.
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#133 Bony 16 år siden

#131 - Jo jo, brugte bare et af de links der var tilgængeligt på Youtube. :)

#132 - Takker. Der sparede jeg lige en hund. :)

Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#134 filmz-CAADK 16 år siden

#133 - not at all :D

Det er jo ikke så svært når unrated.dk er så nem at bruge.
Gravatar

#135 Bony 16 år siden

#134 - Haha, jeg kendte slet ikke den side. Så tak for HU anyways. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#136 McPeter 16 år siden

Har opdateret min PS3 online idag og downloaded et par demoer.

Den gav dog en fejl når jeg forsøgte at "Activate" min konsol inde i PSN menuen - har glemt fejlkoden og har ikke slået den op.

Har dog kun 1 net-kabel nu så deler med min PC og er derfor ikke så meget online med min PS3 endnu.

Mit PSN nick er "PMC"
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#137 ks 16 år siden

Der er toldrisiko på gamehubs, men det er en lille side, så risikoen er vist ikke så stor igen.

Unrated ser brugbar ud, omend ikke så flot layout. Den er bogmærket :)

Hvor sender TheHut fra? De har priser i pund, men det kan vel tænkes, at de sender fra Jersey eller andre irriterende små-øer? Hvis TheHut sender fra England, så har de virkelig fremragende priser og vil bestemt blive et sted, jeg vil benytte i fremtiden.
Gravatar

#138 filmz-CAADK 16 år siden

Unrated er vidst kun midlertidig, da vedkommende bag siden lige har åbnet highdefprices.com istedet. Jeg har bestilt en masse fra The Hut, og er aldrig blevet taget. Er dog heller aldrig blevet taget i Play.com, så jeg ved ikke om jeg er notorisk heldig, eller om jeg bor det rigtige sted.
Gravatar

#139 DarkLight 16 år siden

Nærmer mig slutningen i Dark Sector, og regnede med at blive færdig i aften, men noget pissede mig så meget af så jeg måte slukke for skidtet.

Dammit!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#140 ks 16 år siden

Så de sender altså fra en af småøerne?

Jeg er heller ikke blevet taget fra Play, men generelt foretrækker jeg at bestille et sted, hvor jeg ikke skal bekymre mig om det.. Ellers vil Gamehubs alligevel altid være den bedste løsning :)

Så det bliver nok CD-WOW der får min bestilling, selvom man vel bestemt ikke kan være sikker på, at man der får titlen på udgivelsesdagen.

Skriv ny kommentar: