Er der nogen der har et link til et sted hvor man kan se en liste over hvad de forskellige biler i GT5 koster så man ikke skal sidde og bladre igennem menuerne hele tiden?
Har lige opdaget at det lortespil ikke har en Porsche så det er jo lige til at kyle ud. "Se mig i min Audi TT" vorherre bevares. :-( Så må jeg nøjedes med mit naturlige 2. valg og køre rundt i en Mini istedet - går bare ikke så stærkt som det ville have gjort i min Porsche.
Kunne der ikke komme en updated udgave af NFS-Porsche. Havde det til PC og det var alletiders hvor man kunne køre hele tidslinjen igennem og advancere op igennem de nyere modeller. Fantastisk spil. Kan det ikke passe der var en skod-udgave af samme til playstation?
Jeg fik endelig hentet MGO patchen for cirka 1 time siden, og har siden seed'et den, i håb om andre også kan få den ned. Nu mangler vi kun det bliber mandag :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#164 du brugte p2p ikke, hva med port bare den du havde åben i ruteren eller hvad med de andre settings hmm. prøve lige at starter den igen jeg er på 23 % sidst jeg røg af hehe.
har lige spillet lidt Mario Kart wii imens hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#167 men blev du så bedt om at lave et konami ID bagefter, dette har jeg været i tvivl, om, og det ville jo nok være rart lige at få det be eller afkræftet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#161 elwood 16 år siden
Men jeg er kun på 22% så jeg har ikke selv set det endnu, men det lyder som om vi også skal ha de her trælse Konami id'er.
tror umiddelbart kun det er i forb. med beta'en dog heldigvis.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#162 elwood 16 år siden
how hard can it be hehe 8-)
#163 McPeter 16 år siden
Har lige opdaget at det lortespil ikke har en Porsche så det er jo lige til at kyle ud. "Se mig i min Audi TT" vorherre bevares. :-( Så må jeg nøjedes med mit naturlige 2. valg og køre rundt i en Mini istedet - går bare ikke så stærkt som det ville have gjort i min Porsche.
Kunne der ikke komme en updated udgave af NFS-Porsche. Havde det til PC og det var alletiders hvor man kunne køre hele tidslinjen igennem og advancere op igennem de nyere modeller. Fantastisk spil. Kan det ikke passe der var en skod-udgave af samme til playstation?
Nå jeg må tilbage - er gået over til GH3. :-)
#164 DarkLight 16 år siden
#165 elwood 16 år siden
har lige spillet lidt Mario Kart wii imens hehe 8-)
#166 elwood 16 år siden
jeg må da håbe jeg får den hentet inden mandag 8-)
6kb/sec suk...
#167 DarkLight 16 år siden
#168 elwood 16 år siden
#169 elwood 16 år siden
#170 DarkLight 16 år siden