Gravatar

#151 DarkLight 16 år siden

Er det ikke efter Torrent princippet? Så det burde kun være positivt der er tryk på? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#152 elwood 16 år siden

#150 Samme her den der MGO update er da det mest trælse hehe.

jeg har nået 4% så cutter den af.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#153 McPeter 16 år siden

Ved ikke om dette er sjovt for jer ikke-wow-nørder, men jeg grinede i hvert fald ret meget uden at kende så meget til de to guilds...

Kort resumé af forhistorie:
Nihilum er den guild der har haft flest World First kills.
SK Gaming er begyndt at træde dem i hælene og klarer sig også pææænt godt. :-)

Meget naturligt er der jo derfor en del rivalisering imellem de to guilds, men dog stadig på venlig basis så vidt jeg er orienteret.

Denne video er lavet af en "fanboy", som altså ikke er en del af hverken den ene eller anden guild.

Som I hurtigt ser er det en spoof over Der Untergang, så lidt film-relateret er det. :-)

Iøvrigt er de Warglaives de taler om nogle våben man får fra en af de sidste bosser - dog sker det meget sjældent at de dropper og det hjælper ikke at der dropper én til højre hånd og én til venstre - har man begge giver det en ret stor bonus og det er meget, meget få der har det i hele verden.

Videoen er lavet efter den sidste patch hvor der er kommet 6 nye bosser og derfor er rivaliseringen blusset op igen.

http://www.sk-gaming.com/video/8158-At_the_SK_Offi...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#154 elwood 16 år siden

MGO update 6%...

den henter ik så forbanede hurtigt, men den har i det mindste ikke kommet med network error endnu.
Gravatar

#155 DarkLight 16 år siden

Så er jeg igennem Dark Sector. Skønt aktion, ligegyldig historie.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#156 elwood 16 år siden

#155 hehe havde du forventet andet ud fra reviews'ne

11%...

den røg lige af før igen suk, det da godt vikan få lov til og hente MP beta'en i god tid trods alt hehe.

Argg, hvorfor skal folk ku hente hurtigere fra mig end jeg fra dem hehe.
Gravatar

#157 DarkLight 16 år siden

#156, nej :) Og det skulle bestemt heller ikke lyde negativt! Synes det var et rigtig godt spil.
Gravatar

#158 elwood 16 år siden

så prøver vi lidt MGO patch igen jeg er da oppe på snart 20 % hehe.
Gravatar

#159 elwood 16 år siden

wee nåede op på 22% før den røg af, bliver spændende og høre hvem herinde der først får hentet patchen.
Gravatar

#160 DarkLight 16 år siden

Jeg kan slet ikke begynde at hente den... Den ryger af med network error lige enter jeg trykker 'Agree'

Skriv ny kommentar: