Kan lige så godt sige det nu her, regn ikke med at se mig online før weekenden (ikke dermed sagt at jeg ikke aligevel måske vil kigge hurtigt ind, hvis der sku komme en stor tilstrømning) jeg vil gerne lige tumle lidt rundt i Liberty City selv først 8-)
Men ja det bliver stort.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#212, jeg regner med at gøre det samme. Jeg vil også nyde starten på spillet og stille og rolig begynde på det. Ikke til at sige hvornår jeg hopper online. Kommer an på hvor mange timer jeg får inden weekenden.
Eller elwood ligefrem smider jernhandsken i ringen :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#214 hehe det lidt et dillema her, jeg vil rigtig gerne prøve online delen, men hvis man går online kan man jo få adgang til hele byen fra start af, hvor i spillet så er dele af byen lukket på grund af en nylig terror trussel, og bliver først lukket op senere (samme tilgang som de andre GTA spil)
Og der er en eller anden tilfredstillese ved at gøre sig fortjent til at ku besøge en anden del af byen... uden at få en 4 star (eller hvor meget det nu lige er) wanted level 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så fik jeg hentet Rock Band, for dælen det er en stor kasse. Lige nu er jeg glad for, at jeg har ondt i halsen, eftersom jeg så kan tillade mig at blive væk fra baseball træning i aften. Der skal rockes lige indtil kl. 20:45.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nu har jeg stadig ikke fået spillet Bioshock og egentligt heller aldrig fået spillet Fallout 2 ligeså meget som 1'eren, men glæder mig nu alligevel til at se hvad der kommer til at ske til efteråret når 3'eren kommer.
Bethesda's Pete Hines
I thought BioShock was terrific. It obviously draws some amount from Fallout, which is part of the reason why I like it, in that they borrowed the holo-tapes and stuff like that. I think the thing about Fallout that's unique is that is very much open-ended and up to the player in that there's moral choices and they're not in linear fashion, so you feel you have a lot more choice in terms of where you're going to go and what you're going to do. BioShock is very much a linear experience, you can harvest the little ones or you can save them, but still at each point you're going point to point and making that decision. To that end, that's where the difference in ending comes about. If you harvest the first little sister but save the rest of them, you still get the bad guy ending, and there's no ending for the guy who started harvesting little sisters but then had a change of heart and decided to save them as the story went on – where's that ending? That's where the 500 endings of Fallout come into play, we want to take into account if you started playing the game really evil and then turn into a good guy, then the story that you told is very different. Those endings are all different flavours to how you played the game, as opposed to whether you were good or you were evil.
Other instruments are apparently getting the Hero treatment, including vocals. The fourth installment of the franchise will also let players jam along with local bands from their area.
"It's not just about guitars," Kotick says. "We'll include a lot of other instruments, vocals. It will help us expand internationally. It's the first game we've had in which we can use local content and local bands."
#Elwood - Kan du godt komme videre i processen med at lave et Game ID eller er det kun mig der har de problemer?
EDIT: Jeg er godt klar over at serverne stadig er nede og alt det der. Mente om der var andre der i det mindste kunne komme længere end til den side hvor man tastede sin alder og land ind? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#211 Bony 16 år siden
;)
#212 elwood 16 år siden
Kan lige så godt sige det nu her, regn ikke med at se mig online før weekenden (ikke dermed sagt at jeg ikke aligevel måske vil kigge hurtigt ind, hvis der sku komme en stor tilstrømning) jeg vil gerne lige tumle lidt rundt i Liberty City selv først 8-)
Men ja det bliver stort.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#213 DarkLight 16 år siden
#214 DarkLight 16 år siden
Eller elwood ligefrem smider jernhandsken i ringen :D
#215 elwood 16 år siden
Og der er en eller anden tilfredstillese ved at gøre sig fortjent til at ku besøge en anden del af byen... uden at få en 4 star (eller hvor meget det nu lige er) wanted level 8-)
#216 DarkLight 16 år siden
#217 dyg 16 år siden
#218 McPeter 16 år siden
Bethesda's Pete Hines
Source:
http://ps3.ign.com/articles/868/868460p1.html
Og så bliver GH4 mere som Rock Band iøvrigt:
http://ps3.ign.com/articles/868/868197p1.html
#219 Bony 16 år siden
EDIT: Jeg er godt klar over at serverne stadig er nede og alt det der. Mente om der var andre der i det mindste kunne komme længere end til den side hvor man tastede sin alder og land ind? :)
#220 elwood 16 år siden