Så fik jeg mig også registreret. Jeg havde masser af tid denne gang, og kunne checke om både mit Konami ID og mit Game ID var optaget. Det blev til corgan45 i Game ID.
Så fik jeg spillet lidt Rock Band. Skulle bare lige prøve det, men nu er der da gået over to timer med det :]
Guitaren er ikke nær så god som den til GH3, men den kan da bruges alligevel. Trommerne er ganske fine, omend jeg lige skal have fundet mig en ordentlig siddeposition, da jeg sidder lidt ringe lige nu.
Ellers virker det rigtigt fedt, det skal jeg nok få mange timer til at gå med.
Btw. jeg synger virkeligt ringe!!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#225 lyder sgu interersant.... er spændt på hvordan de vil komme uden om +3 ratingen med ryttere på cyklerne..... det vil jo så minde lidt om motorstorm der er ratet 12+...vi må se.
#221 Bony 16 år siden
bony_69_ynob er mit Game ID! :D
Pludselig virkede det hele og jeg røg helt uden problemer igennem oprettelsen. Jeg var åbenbart den sidste der manglede at få et Game ID. Haha.. :)
Damn, det er cool. Nu er jeg klar til den 25!
#222 Bony 16 år siden
#223 Corgan 16 år siden
Så fik jeg mig også registreret. Jeg havde masser af tid denne gang, og kunne checke om både mit Konami ID og mit Game ID var optaget. Det blev til corgan45 i Game ID.
#224 dyg 16 år siden
Guitaren er ikke nær så god som den til GH3, men den kan da bruges alligevel. Trommerne er ganske fine, omend jeg lige skal have fundet mig en ordentlig siddeposition, da jeg sidder lidt ringe lige nu.
Ellers virker det rigtigt fedt, det skal jeg nok få mange timer til at gå med.
Btw. jeg synger virkeligt ringe!!
#225 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#226 filmz-bullettooth 16 år siden
#227 DarkLight 16 år siden
#228 DarkLight 16 år siden
Dog får jeg "unable to connect to server", når jeg forsøger at logge ind.
#229 ks 16 år siden
Sætter downloaden i gang..
#230 ks 16 år siden
Det klarer Konami sgu ikke alt for flot, det her.