Nogen der ved hvor MGS 2 The Trailer DVD evt. kan skaffes, den er gået ud af produktion for længst desværre.
Men jeg gad vildt godt og ha den, den har MGS2 Sons Of Liberty Traileren, og lidt behind the scenes stuff, og ikke mindst E3 Crowd Reaction, hvor man ser folk's reaktion på traileren, da den blev vist.
Jeg kan stadigvæk huske da jeg så det Online.
Men Damm jeg gad godt ha den DVD.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Coolshop har fra næste uge 2 PS3 controllers til 550kr inkl. transport. Det er dog uden dual-shock vibrator (har lige skrevet til deres support og spurgt). Stadig et godt tilbud.
GH2 er stadigvæk det bedste hvertfald for mit vedkomne.
Kudos til Konami for en genial måde og forklare spil styringen på i MGS4, og jeg snakker kun om manualen idntil videre ved slet ikke om jeg når og få set på det i aften (can pigs fly?)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#138 der er to den med figuren og den med Artbook så vidt jeg ved.
Den med figuren er vidst play.com ekslusiv, og det er kun forbi min fætter pt. bor i England at han kan få den hjem, den sælges ikke til andre end UK residents så vidt jeg kan se.
Ved dog ikke om ebgames eller andre har gaflet noget limited editions til sig af nogen art dog.
#131 elwood 16 år siden
Men jeg gad vildt godt og ha den, den har MGS2 Sons Of Liberty Traileren, og lidt behind the scenes stuff, og ikke mindst E3 Crowd Reaction, hvor man ser folk's reaktion på traileren, da den blev vist.
Jeg kan stadigvæk huske da jeg så det Online.
Men Damm jeg gad godt ha den DVD.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#132 elwood 16 år siden
Vær opmærksom på spoiler advarelsen, den er let nok og se, så man kan undgå en lille spoiler, jeg ved ikke hvad det er da jeg self. undgik den 8-)
HGW om MGS musikken
#133 filmz-bullettooth 16 år siden
whuhhuu..... så må jeg hellere købe GH også :-)
#134 McPeter 16 år siden
http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?pr...
#135 McPeter 16 år siden
#136 elwood 16 år siden
Kudos til Konami for en genial måde og forklare spil styringen på i MGS4, og jeg snakker kun om manualen idntil videre ved slet ikke om jeg når og få set på det i aften (can pigs fly?)
#137 elwood 16 år siden
Mers 2 video mmm
#138 DarkLight 16 år siden
Hvilke forskellige Limited er der? Den hos Gamestop er eksklusiv hos dem? Er der andre?
Jeg har ikke købt min endnu, nej. Frygter jeg ikke kommer længere i GTA, hvis jeg får MGS ind ad døren :)
#139 elwood 16 år siden
Den med figuren er vidst play.com ekslusiv, og det er kun forbi min fætter pt. bor i England at han kan få den hjem, den sælges ikke til andre end UK residents så vidt jeg kan se.
Ved dog ikke om ebgames eller andre har gaflet noget limited editions til sig af nogen art dog.
#140 McPeter 16 år siden
http://ps3.ign.com/articles/881/881472p1.html
Ud fra andre anmeldelser jeg har læst er 10 lidt rundhåndet... måske er de ved at være lidt blødsødne? :-P