Gravatar

#141 McPeter 16 år siden

June 12, 2008 - Today's a big day for the PlayStation 3 as Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots hits stores. But, if you're not a Metal Gear fan, there's still plenty of new stuff for you to check out today, including add-on content for Army of Two and Guitar Hero III, an Enemy Territory: Quake Wars demo and lots more. Check out the full list below:

Add-on Game Content

Army of Two - Map Pack (Free)
Features two additional co-op campaign maps and a new multiplayer map.

Guitar Hero III: Isle of Wight Track Pack ($6.25)
"Shoot the Runner" by Kasabian, "Problems (Live at Brixton)" by The Sex Pistols and "I Predict a Riot" by Kaiser Chiefs.

Rock Band
"Girls Who Play Guitars" - Maximo Park ($1.99)
"Bullets & Guns" - Them Terribles ($0.99)
"Moving to Seattle" - The Material ($0.99)
"A Clean Shot" - The Myriad ($0.99)

MTV2 Pack 01 ($2.99) - includes "Moving to Seattle" by The Material, "A Clean Shot" by The Myriad, and "Bullets & Guns" by Them Terribles.

Game Demos (free)

Enemy Territory: Quake Wars

Game Videos (free)
Resistance 2 Teaser
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots "Theatrical" Trailer
Kung Fu Panda Launch Trailer
Fatal Inertia EX Phoenix Trailer
FIFA Interactive World Cup 2008
Sid Meier's Civilization Revolution Leader's Quotes Trailer
Hail to the Chimp: Inshellitron

Movie and Blu-ray Trailers (Free)

Hancock Trailer 2

PS3 Themes (Free)

Metal Gear Solid 4 Theme

PS3 Wallpaper (Free)

PixelJunk Monsters Soundtrack Wallpaper

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#142 tiany 16 år siden

OMG - gad vide hvor meget MGS ender med at installere på PS3 - er lige kommet igennem første act og så skulle den installere igen.
Men hold op et fedt spil, jeg skal bare lige vende mig til styringen, da den er lidt anderledes end i de gamle spil
Valar morghulis
Gravatar

#143 elwood 16 år siden

#140 Skimmede den lige hurtig, sprang over plottet osv.

In fact, the longest cutscene within the game clocks in around 45 minutes, which can be rather daunting by the numbers.

Bring out the popcorn hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#144 ks 16 år siden

45 minutter? *fjerner MGS4 fra ønskelisten*

Den sidste uge har jeg ellers tålmodigt spillet mig igennem Uncharted, der virkelig - langt hen af vejen - har været en rigtig fin oplevelse. Men må jeg lige høre jer andre, der har spillet det. Er jeg den eneste, der står helt af, da vi mod slutningen skifter Tomb Raider stilen ud med Doom 3? :o
Gravatar

#145 DarkLight 16 år siden

#144, nej, jeg mistede også noget af respektet, og det synes jeg var en dårlig drejning. Det trækker dog for alvorlig ikke ned på helhedsoplevelsen, som bestemt er en af de bedste på PS3.

45 mins? Bring it on! MGS har altid haft en fantastisk historie, og lige så gode cut-scenes.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#146 elwood 16 år siden

#145 hehe praktisk de har pause funktion i spillet's cutscenes hvis nu det uheldigvis ringer på døren 8-)
Gravatar

#147 McPeter 16 år siden

45min virker lige i overkanten imo... Man køber et computerspil, ikke en film...

Less is more...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#148 elwood 16 år siden

#147 Nu er Hideo Kojima kendt for gerne og ville være filminstruktør i hans tidlig karrier, og dette kunne man straks se fra MGS og frem af.

Og dette har altid været et kendetegn, der er mange steder, hvor man sidder og ser lange cutscenes i MGS serien, og hvis man ikke bryder sig om dette er MGS serien måske ikke noget for en, fordi det er nu et ret kendt kendetegn for ham med de lange cutscenes 8-)

med hensyn til de 45 Min, kunne det jo tænkes at der var noget interaction, jeg ved hvertfald at man sku ku styre Mak II rundt i cutscenes og skifte kamera mens de afspiller.

Damm jeg glæder mig til i aften, hvor jeg tager hul på det 8-)

CQC here I come!
Gravatar

#149 tiany 16 år siden

#147 Jeg har heller ikke noget problemer med de lange cut-scener. Det er en del af MGS-oplevelsen :)
Valar morghulis
Gravatar

#150 HeavyClaus 16 år siden

Der var nogle der spurgte efter MGS limited edition tidligere. Ville bare lige sige at jeg har haft købt den limited edition med figur, blu-ray og soundtrack i fona (city 2) :)

Skriv ny kommentar: