Er det bare mig, eller bliver boosten brugt hurtigere / opladet langsommere, når man spiller online? Sådan følte jeg det. Men det er nok bare fordi man er mere oppe på dupperne, og så føles det langsomt før den er ladt op.
Christian Bale er i betragtning til rollen som Snake, har han udtalt i et interview med et engelsk magasin.
Der er ikke noget Spil til film conversion der er lykkedes rigtig endnu (silent Hill var lidt inde på det) Så jeg er lidt bange for filmens skæbne, men jeg er sikker på Bale nok sku ku klare rollen. Der er self. lige stemmen men man får altså ikke David hayters stemme deri, og David Hayter er ikke nogen stor skuespiller når det kommer til talent.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#185 yep bestemt, men det er bare spil til film forbandelsen jeg frygter, men hey hvis Bale kan være manden der er med til at ophæve den så vupti!
Han er dog kun med i opløbet intet er afgjort endnu, Hugh Jackman sku tilsydenlanden også i følge rygter være med i opløbet (dette er dog kun noget jeg har hørt)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#181 filmz-DocDoom 17 år siden
#182 Bony 17 år siden
Jeg bruger selv håndbremsen meget og så boost for at komme ud af svinget igen. Men de rallybiler havde lige lidt for meget fart på. :)
Med hensyn til boosten så har jeg da netop fået fornemmelsen af at den holder længere ved online spil end ved offline spil?
#183 filmz-DocDoom 17 år siden
#184 elwood 17 år siden
Christian Bale er i betragtning til rollen som Snake, har han udtalt i et interview med et engelsk magasin.
Der er ikke noget Spil til film conversion der er lykkedes rigtig endnu (silent Hill var lidt inde på det) Så jeg er lidt bange for filmens skæbne, men jeg er sikker på Bale nok sku ku klare rollen. Der er self. lige stemmen men man får altså ikke David hayters stemme deri, og David Hayter er ikke nogen stor skuespiller når det kommer til talent.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#185 DarkLight 17 år siden
Jeg synes nu det lyder som en god beslutning. Bale kan helt sikkert løfte det tunge ansvar!
#186 filmz-Bruce 17 år siden
#187 DarkLight 17 år siden
#188 filmz-Kadann 17 år siden
Ja, den dufter nærmest af kvalitet - jeg var meget overrasket, da jeg jo også har haft fingrene i de to gamle modeller. :)
#189 elwood 17 år siden
Han er dog kun med i opløbet intet er afgjort endnu, Hugh Jackman sku tilsydenlanden også i følge rygter være med i opløbet (dette er dog kun noget jeg har hørt)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#190 filmz-Bruce 17 år siden