Btw nogen der ved om man kan oplade sin ps3 controller, ved hjælp af USB porten på ens pc, eller kommer der en anden spænding ud derfra, ellers er jeg nødt til lige at få mig et længere Kabel til min PS3.
Ps. Phoneix Chamber er ved at drive mig til vanvid!, Spikes hate them, jeg ved hvad jeg skal men jeg kan ikke nå at dreje på håndtaget og aktivere timeslow lige bagefter, nå nu ser jeg lidt tv, og prøver igen senere argg stupid puzzle 8-)
Oh yeah Im playing GOD 2
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har jeg nogensinde fortalt hvor meget jeg hader uretfærdige quicktime events ?
Forsøger at ordne Zeus i GOD2, og jeg kommer to tastetryk ind i den sidste sekvens så fejler jeg, det mest trælse er at man er nødt til at se den lille "forfilm" igen før man kan kommer til Quicktime eventet Argg det er tortur hehe
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#81 elwood 17 år siden
hehe nostalagien løber løbsk for mig 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#82 Bony 17 år siden
#83 elwood 17 år siden
#84 elwood 17 år siden
Ps. Phoneix Chamber er ved at drive mig til vanvid!, Spikes hate them, jeg ved hvad jeg skal men jeg kan ikke nå at dreje på håndtaget og aktivere timeslow lige bagefter, nå nu ser jeg lidt tv, og prøver igen senere argg stupid puzzle 8-)
Oh yeah Im playing GOD 2
#85 filmz-DocDoom 17 år siden
#86 elwood 17 år siden
#87 elwood 17 år siden
Det sku meget sjovt fundet på, selv om den kun spiller Chords umiddelbart, så er det fikst fundet på.
#88 Bony 17 år siden
Men nogen andre..?
#89 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg har moret mig ret godt med Calling All Cars. :)
#90 elwood 17 år siden
Glæder mig til Everyday Shooter.
Superstardush HD bruger jeg også en del tid når jeg venter på en download bliver færdig.
US PSN store har Stranglehold demo, og NBA Live 08 mener jeg det er.