Det du gør er at du i den menu helt til venstrer laver en ny bruger, og kalder den f.eks. US accont eller ligende, min hedder UK bruger, bare for at gøre forviringen komplet.
Den bruger logger du så ind med lokal, dvs du vælger bare den bruger i din liste, og i menu'en hel ude til højrer der hvor du normalt vælger at logge på internettet, her vil der ved en ny bruger stå noget med at Opret en PSN account eller ligende.
Så skal du sådan set bare oprette en master account (gjorde jeg i hvertfald) Fake en mailadresse, og finde en amerikansk adresse, som du taster ind.
Husk dog at slå remember password til så du ikke skal tampe det ind hver gang.
Og så sku det gerne virke, ellers spørger du bare herinde der er sikkert flere af os der kan hitte ud af det.
Jeg kan bare huske det med at man først sku lave en lokal bruger, og derved en PSN account forvirrede mig i starten.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
(Jeg må da også indrømme, at jeg ikke synes, at da jeg prøvede fx. PS2 F1 Championship (Svampebåd? ;-D ) på PS3, så var grafikken mindre detaljeret, end da jeg kørte det på PS2, men jeg tænkte da, at det blot var indbildning, fordi jeg lige havde spillet Motorstorm)
#94 - Det var sgu en udførlig brugsanvisning. Det var nemmere end jeg troede. Og der er da en del mere på den amerikanske end den engelske. :D Tak for hjælpen. :)
#91 Bony 17 år siden
#92 DarkLight 17 år siden
#93 Bony 17 år siden
Hvor er det forresten man kan tjekke om sine PS2 spil kan afspilles på PS3'eren? Kan simpelthen ikke finde det nogen steder.
#94 elwood 17 år siden
Det du gør er at du i den menu helt til venstrer laver en ny bruger, og kalder den f.eks. US accont eller ligende, min hedder UK bruger, bare for at gøre forviringen komplet.
Den bruger logger du så ind med lokal, dvs du vælger bare den bruger i din liste, og i menu'en hel ude til højrer der hvor du normalt vælger at logge på internettet, her vil der ved en ny bruger stå noget med at Opret en PSN account eller ligende.
Så skal du sådan set bare oprette en master account (gjorde jeg i hvertfald) Fake en mailadresse, og finde en amerikansk adresse, som du taster ind.
Husk dog at slå remember password til så du ikke skal tampe det ind hver gang.
Og så sku det gerne virke, ellers spørger du bare herinde der er sikkert flere af os der kan hitte ud af det.
Jeg kan bare huske det med at man først sku lave en lokal bruger, og derved en PSN account forvirrede mig i starten.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#95 filmz-DocDoom 17 år siden
Kan de ikke alle det? Dem jeg har prøvet kan da godt. Eller mener du online? Jeg er ikke den store tekniker :-)
#96 filmz-Kadann 17 år siden
http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm?local...
#95 -
Nej, ikke alle PS2 spil virker på PS3.
#97 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#98 filmz-DocDoom 17 år siden
:-)
(Jeg må da også indrømme, at jeg ikke synes, at da jeg prøvede fx. PS2 F1 Championship (Svampebåd? ;-D ) på PS3, så var grafikken mindre detaljeret, end da jeg kørte det på PS2, men jeg tænkte da, at det blot var indbildning, fordi jeg lige havde spillet Motorstorm)
#99 Bony 17 år siden
#96 - Lige præcis.. Tak for link..
#100 Bony 17 år siden