Gravatar

#101 Bony 17 år siden

Nu har jeg så lige prøvet Electronic Arts konkurrent til den populære Tony Hawk serie. Skate.

Og fuck mand. Det er simpelthen så fedt. Grafikken spiller hundrede procent. Gameplayet er endelig blevet en del mere realistisk og det er en fryd at spille. Endelig et skatespil hvor man kan bruge sin viden omkring real-life skate. Bevares, Tony Hawk serien er super underholdende og vil altid stå i et pænt lys, taget fra den gode vinkel. EAs skud på genren har bare alt det som jeg har savnet ved Tony Hawk serien.

Dette er uden tvivl et spil jeg skal have til september!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#102 El vez 17 år siden

Så er setlisten og bosserne til GH3 leaked:
http://www.psu.com/Guitar-Hero-3-Complete-Song-Lis...

Jeg har samlet en lille playlist, der dog ikke indeholder bonus tracksne. Enjoy :)
http://www.deezer.com/embedded/widget.swf?path=127...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#103 elwood 17 år siden

#102 nice, to af bosserner kendte jeg til Slash og Tom Morello, den sidste kender jeg faktisk ikke. jeg synes de snakkede om de ville lave en fiktiv boss også.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#104 elwood 17 år siden

glæder mig nu også til rockband, så jeg kan få en xtra guitar.
Gravatar

#105 elwood 17 år siden

Yeah okay soo.. about this Halo 3 right...

Finish The Fight well sure I'm going, men tror jeg kaster mig over Forge som noget af det første, for satan det ser genialt ud, jeg havde en ide om hvad det gik ud på, men nu med den her video, hvor de kommer med deres egne eksempler på ting.

Damm det lyder godt.

Vidoc: Cinema Paradiso HD

Og bare for det ikke handler om Halo alt sammen så smider jeg lige link til ny video fra IGN's Eget Rockband Ignorant Sluts, hvor de giver den lidt gas med deres Rockband demo... Lucky Bastards.

What is the joke with Stairway in the Game GH 2?, no really I don't get it

Håber også Rockband er sjov at spille bare med kun to spiller, jeg er primært til guitaren, og har ikke lige pt. planer om at skaffe den store pakke, jeg vil som sagt bare ha spillet og så den herlige nye Guitar fra Rockband.

Rockband har nemlig også en ret sej setliste, især glæder jge mig til The Who som download, så må vi bare håbe priserne er lidt mere fornuftige dnne gang.
Gravatar

#106 DarkLight 17 år siden

#105, forstår ikke rigtig din kommentar? Er forge multiplayer eller hvordan?

I mellemtiden, her er hvad vi skal bruge penge på indtil jul!
PS3 Fall List
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#107 elwood 17 år siden

#106 Forge er Bungies Multiplayer Object Editor, du kan ikke ændre på landskabet men alle objekter Spawnpoints, våbenplacere eller ting i landskabet kan du ændrer på.

Du kan f.eks. spærre for en adgang til basen, og derved skabe en hel ny problemstilling for det angribene hold, kan kan vælge at der skal spawnes en tank f.eks. nede ved The Beach på et map, du kan vælge hvordan den skal spawnes om du vil ha den skal vende på hovedet (bare et eksemple på de mange muligheder du har)

Du kan vælge om et specefikt spawnpont skal ha spilleren vent med synvinkle mod muren så han de første sekunder ikke aner hvor på mappet han er.

Army of Two tak

AC til min xbox360 tror jeg

Borthers in arms er så vidt jeg har hørt rykket til tidlig 2008, dette blev nævnt i forbindelse med nyheden om en kommene MP beta.

Call of duty 4 (360 da min ven har en 360'er)

GH3 (360'er har GH2 i forvejen så jeg kan spare en guitar, trådløs er ikke så vigtig på det punkt, så vil jeg heller ha Rockband's nye guitar)

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction yep

Rockband (360) men yep

The Orange Box (til min pc)

The Simpsons Game (360) men ja for dælen

Uncharted: Drake's Fortune ja

Unreal Tournament III Til min pc når jeg opgradere den engang.

Kane & Lynch: Dead Men (kommer da først i 2008 så vidt jeg ved)

Og Haze skal jeg nok også ha tjekket ud (tvivler dog lidt på deres November Release, sidst jeg så det manglede de en pæn del endnu)

Damm jeg bliver så fattig og smid så lige Mass Effect til 360'er oven i + Super Mario Galaxy.

Gravatar

#108 elwood 17 år siden

[UPDATE]: Shortly after press time, Ubisoft circulated an updated release calendar confirming that Hell's Highway would indeed miss its previously announced holiday 2007 launch window. The game will now ship in Ubisoft's fiscal fourth quarter, which runs from January to March.

Og Crysis demo'en er udskudt til 26 Oktober.
Gravatar

#109 elwood 17 år siden

Shane fra 1up fortæller om rumble i den nye Dual Shock 3, det lyder til at den er mere retningsbestemt, han siger direkte han i MGS4 demo'en ku mærke forskellige steer på controlleren hvor den rystede, så han ku pinpoint hvor eksplosioner kom fra ud fra det faktisk.

Damm det lyder ikke dårligt 8-)
Gravatar

#110 DarkLight 17 år siden

"Rumble feature on the DualShock 3 is the same as DualShock 2"
Sony Computer Entertainment America's Kimberly Otzman, corporate communications, confirmed to GameDaily BIZ, what we suspected all along: "The rumble feature on the DualShock 3 is the same as DualShock 2." The controller does not feature any new advanced form of rumbling, as some internet forums have been murmuring.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: