Damn! Anmelderne er da helt oppe og køre over det. Jeg gennemførte 1'eren og 2'eren med en ven. Jeg skal helt sikkert også gennemføre 3'eren på den måde.
#132 det skal liges siges at det er hele pakken som sådan der er grunden til den måske for nogen folk høje karakter, Singleplayer er bestemt fintunet udfra det jeg kan høre men det er som Jeff Gerstmann fra gamespot siger, når man tager Singleplayer, Multiplayer, Forge, og muligheden for at kunne gense ting fra singleplayer kampagnen og Multiplayer matches, eller når man roder rundt i Forge.
Det er når man kobler alt det sammen at man får et produkt der gør sig fortjent til den høje karakter.
Funktion Saved film, bruger ikke reel film data som den gemmer, det også derfor man kun kan se klipene hvis man har Halo3 (eller hvis nogen har optaget det og smidt på nettet ved hjælp af f.eks. et capture kort eller ligende)
Men fordi den kun gemmer spil data, er man i stand til når som helst at følge en bestemt person, gennem en hel MP kamp, eller måske bare lade kampen køre og så flyve rundt i observer mode og se tingene hvorfra man har lyst, pause/rewinde når man ser et fedt kill, eller bare en sjov hændelse.
Jeg kan ikke vente med at se hvad Rooster Teeth (folkene bag Red Vs. Blue) kan gøre når de først rigtig får leget med den her funktion + Forge.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har lige pløjet single-player delen igennem. Nu er det ikke fordi jeg forventer en kilometerdyb handling i et FPS-spil, men er der andre end mig, der har spillet det og ligeledes fandt handlingen (kædet sammen af de tegnede og animerede cutscenes underlagt en fuldstændig charmeblottet kvindestemme) overordentlig tynd, uspændende og i øvrigt fyldt med mærkelige scene- og tidsspring?
Jeg synes i øvrigt ikke, at spillet var specielt stemningsfyldt eller uhyggeligt. Jo, der var et par virkelig actionpakkede krigsscener, men de bød ikke på noget, der ikke er set lige så godt før i fx. Medal Of Honour.
Våbenene var også kedelige. Det var ikke noget rigtig "punch" i shotgunnen, sådan som jeg husker det fra Doom, og alienvåbnene var totalt vattede og ligegyldige. Jeg brugte så vidt muligt de konventionelle soldatervåben.
(Jeg ser, at man ved 2. gennemspilning får rådighed over nogle ekstra våben, bl.a. to stk. hurtigtskydende pistoler, der er ganske virkningsfulde, ikke mindst på lydsiden)
Jeg spillede det igennem på medium. Jeg startede op igen for lige at prøve hard, men der mistede jeg sgu tålmodigheden. Der er simpelthen for stort et spring fra medium. Fjenderne er flere, mere agressive og health regenerer ikke op til nærmeste trin. Man kan bruge rigtig mange forsøg på blot et lille checkpoint.
Der er alt i alt ikke meget value for money i den titel, synes jeg. Single player-delen er for kort (med mindre man spiller den på hard, og så er hver bane for langtrukken.
Jeg har kun prøvet online-delen kort, generelt synes jeg FPS-spil er ret forvirrende i multeplayer. Man når slet ikke at se hvad der foregår, og det er helt handlingsblottet.
#134 - Jeg er ikke enig. Jeg synes at RFOM er et rigtig fedt spil. Både offline og online. Historien synes jeg bestemt er set meget værre før og våbnene kan helt sikkert gå an. Vil give dig ret i at Chimaira-våbene godt kunne være mere voldsomme, men det er ikke noget som trækker specielt ned i min bog. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Nu kommer Fifa08 jo så her på torsdag. Er ret sikker på det skal hjem til samlingen, men jeg har haft problemer med at finde en oversigt over de liga'er der er med i spillet. På den EA's hjemmeside skriver de bare 30 liga'er. Nogen der har et link?
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
The following leagues are for FIFA 08: - Australia: Hyundai A-League - Austria: Austrian Bundesliga - Belgium: Belgian Jupiler League - Brazil: Brazilian Campeonato Brasileiro - Czech Republic: Czech Gambrinus Liga - Denmark: Danish Superligaen - Netherlands: Dutch Eredivisie - England: English Premier League - England: English Football League Championship - England: English Football League One - England: English Football League Two - France: French Ligue 1 - France: French Ligue 2 - Germany: German Bundesliga 1 - Germany: German Bundesliga 2 - Ireland: FAI Premier Division - Italy: Italian Serie A - Italy: Italian Serie B - South Korea: Korean K-League - United States: Major League Soccer - Mexico: Primera División de México - Norway: Norwegian Tippeligaen - Poland: Polish Orange Ekstraklasa - Portugal: Portuguese BWINLIGA - Scotland: Scottish Premier League - Spain: Spanish Primera División - Spain: Spanish Segunda División - Sweden: Swedish Allsvenskan - Switzerland: Swiss Axpo Super League - Turkey: Turkcell Super League Rest of World FIFA 08 has 23 clubs in its "Rest of World" division. These teams are not part of any league listed above, but are included in FIFA 08. - Switzerland: Lausanne-Sport - Switzerland: Lugano - Switzerland: La Chaux-de-Fonds - South Africa: Orlando Pirates - South Africa: Kaizer Chiefs - South Africa: Mamelodi Sundowns - Poland: Arka Gdynia - Poland: Gornik LEczna - Poland: Pogon Szczecin - Poland: Wisla Plock - Poland: Polonia Warszawa - Bulgaria: PFC Levski Sofia - Argentina: Boca Juniors - Argentina: River Plate - Brazil: Esporte Clube Bahia - Brazil: Atletico Mineiro - Brazil: Ponte Preta - Brazil: Santa Cruz - Brazil: Sao Caeatano - Brazil: Fortaleza - Greece: AEK Athens - Greece: PAOK - Greece: Panathinaikos - Greece: Olympiacos
#131 Bony 17 år siden
Men tror bare jeg holder mig til de unranked lidt endnu.. :) Er da begyndt at være med i toppen tit af de unranked.. Det føles så godt.. :D
#132 Corgan 17 år siden
#123:
Damn! Anmelderne er da helt oppe og køre over det. Jeg gennemførte 1'eren og 2'eren med en ven. Jeg skal helt sikkert også gennemføre 3'eren på den måde.
#133 elwood 17 år siden
Det er når man kobler alt det sammen at man får et produkt der gør sig fortjent til den høje karakter.
Funktion Saved film, bruger ikke reel film data som den gemmer, det også derfor man kun kan se klipene hvis man har Halo3 (eller hvis nogen har optaget det og smidt på nettet ved hjælp af f.eks. et capture kort eller ligende)
Men fordi den kun gemmer spil data, er man i stand til når som helst at følge en bestemt person, gennem en hel MP kamp, eller måske bare lade kampen køre og så flyve rundt i observer mode og se tingene hvorfra man har lyst, pause/rewinde når man ser et fedt kill, eller bare en sjov hændelse.
Jeg kan ikke vente med at se hvad Rooster Teeth (folkene bag Red Vs. Blue) kan gøre når de først rigtig får leget med den her funktion + Forge.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#134 filmz-DocDoom 17 år siden
Jeg har lige pløjet single-player delen igennem. Nu er det ikke fordi jeg forventer en kilometerdyb handling i et FPS-spil, men er der andre end mig, der har spillet det og ligeledes fandt handlingen (kædet sammen af de tegnede og animerede cutscenes underlagt en fuldstændig charmeblottet kvindestemme) overordentlig tynd, uspændende og i øvrigt fyldt med mærkelige scene- og tidsspring?
Jeg synes i øvrigt ikke, at spillet var specielt stemningsfyldt eller uhyggeligt. Jo, der var et par virkelig actionpakkede krigsscener, men de bød ikke på noget, der ikke er set lige så godt før i fx. Medal Of Honour.
Våbenene var også kedelige. Det var ikke noget rigtig "punch" i shotgunnen, sådan som jeg husker det fra Doom, og alienvåbnene var totalt vattede og ligegyldige. Jeg brugte så vidt muligt de konventionelle soldatervåben.
(Jeg ser, at man ved 2. gennemspilning får rådighed over nogle ekstra våben, bl.a. to stk. hurtigtskydende pistoler, der er ganske virkningsfulde, ikke mindst på lydsiden)
Jeg spillede det igennem på medium. Jeg startede op igen for lige at prøve hard, men der mistede jeg sgu tålmodigheden. Der er simpelthen for stort et spring fra medium. Fjenderne er flere, mere agressive og health regenerer ikke op til nærmeste trin. Man kan bruge rigtig mange forsøg på blot et lille checkpoint.
Der er alt i alt ikke meget value for money i den titel, synes jeg. Single player-delen er for kort (med mindre man spiller den på hard, og så er hver bane for langtrukken.
Jeg har kun prøvet online-delen kort, generelt synes jeg FPS-spil er ret forvirrende i multeplayer. Man når slet ikke at se hvad der foregår, og det er helt handlingsblottet.
#135 DarkLight 17 år siden
#136 Bony 17 år siden
#137 myggen 17 år siden
Jeg sælger BioShock (360) m. exclusive faceplate.
Oprindeligt en exclusive til dem der forudbestilte, men de havde åbenbart en flok i overskud.
Kan hentes/leveres i Københavnsområdet (helst Vanløse, Frederiksberg, Valby eller Amager, alt efter tidspunkt på dagen).
#138 dollaro 17 år siden
Nu kommer Fifa08 jo så her på torsdag. Er ret sikker på det skal hjem til samlingen, men jeg har haft problemer med at finde en oversigt over de liga'er der er med i spillet. På den EA's hjemmeside skriver de bare 30 liga'er.
Nogen der har et link?
#139 filmz-NeoDk 17 år siden
- Australia: Hyundai A-League
- Austria: Austrian Bundesliga
- Belgium: Belgian Jupiler League
- Brazil: Brazilian Campeonato Brasileiro
- Czech Republic: Czech Gambrinus Liga
- Denmark: Danish Superligaen
- Netherlands: Dutch Eredivisie
- England: English Premier League
- England: English Football League Championship
- England: English Football League One
- England: English Football League Two
- France: French Ligue 1
- France: French Ligue 2
- Germany: German Bundesliga 1
- Germany: German Bundesliga 2
- Ireland: FAI Premier Division
- Italy: Italian Serie A
- Italy: Italian Serie B
- South Korea: Korean K-League
- United States: Major League Soccer
- Mexico: Primera División de México
- Norway: Norwegian Tippeligaen
- Poland: Polish Orange Ekstraklasa
- Portugal: Portuguese BWINLIGA
- Scotland: Scottish Premier League
- Spain: Spanish Primera División
- Spain: Spanish Segunda División
- Sweden: Swedish Allsvenskan
- Switzerland: Swiss Axpo Super League
- Turkey: Turkcell Super League
Rest of World
FIFA 08 has 23 clubs in its "Rest of World" division. These teams are not
part of any league listed above, but are included in FIFA 08.
- Switzerland: Lausanne-Sport
- Switzerland: Lugano
- Switzerland: La Chaux-de-Fonds
- South Africa: Orlando Pirates
- South Africa: Kaizer Chiefs
- South Africa: Mamelodi Sundowns
- Poland: Arka Gdynia
- Poland: Gornik LEczna
- Poland: Pogon Szczecin
- Poland: Wisla Plock
- Poland: Polonia Warszawa
- Bulgaria: PFC Levski Sofia