Gravatar

#141 Corgan 17 år siden

Så er Halo 3 ude. Så skynd Jer ind i Elmutanten hvor man her kan købe den almindelige udgave til 399 kr.

Skate skulle udkomme i morgen til Xbox360.
Gravatar

#142 DarkLight 17 år siden

PSM3 har anmeldt Ratchet & Clank, og det ser rigtig godt ud.

“…a truly stunning game to see in motion”
“…almost needlessly packed with rich ambient detail”
“…you’ll grin with enormous satisfaction at the phenomenal bang-per-buck results”
“…a first party title that will set your PS3 alight”
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#143 elwood 17 år siden

#142 hehe jeg hørte så the Full Moon Show igår (insomniac Games Podcast) og her stillede udviklerne spørgsmål ved en Demo 4 Oktober, de havde sagt at de regnede med en Udgivelse af den 4 Oktober, det er der så åbenbart nogen som lige ville ændrer til at (den hel bestemt kommer 4 Oktober)

Men jeg satser da på de når det, lød til de var stortset færdig, og bare lavede lidt bugfixing her til sidst.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#144 Bony 17 år siden

Jeg er begyndt at spille Warhawk på ranked servere. Det er en hel del sjovere. Og hvis man vælger servere med få spillere er det tit meget nemmere end unranked. :)

Men forstår ikke helt måden man stiger i graderne på. Efter cirka ni minutters spil, var jeg allerede steget til "Cmd Sergeant", hvad der svarer til hele otte trin på rangstigen. Altså en del trin over nogen som har spillet meget længere tid.

Er der nogen der kort kan forklare hvad det indebærer at stige i graderne?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#145 DarkLight 17 år siden

#144, så vidt jeg kan se er det point der tæller, som du kan få ved forskellige ting. Og stige 8 trin på så kort tid er simpelthen umuligt. Det lyder som en bug.
Og så har der tid kun været få pladser på ranked servere, og aldrig "få spillere". Hvornår spillede du?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#146 Bony 17 år siden

#145 - Altså, du kan jo selv se det inde under min profil. Jeg er lige steget igen. Nu er jeg blevet "2nd Lieutenant"..

Og min sidste kamp er ikke blevet uploaded endnu. Der gav jeg den gas. :P
Gravatar

#147 elwood 17 år siden

Hehe jeg har slet ikke haft mulighed for noget warhawk, hver gang jeg forsøgte at joine et map sagde den full, men jeg har så tilgengæld moret mig med COD4 beta'en med min ven, og her er som jeg har sagt før Multiplayer Contenderen til Halo 3, COD er så genialt opbygget, med at man får adgang til bedre udstyr og våben når man stiger i rang, Multiplayer Perks er også snedigt.

Glæder mig til Singleplayer delen også, der skal nok være pæn gazz på.
Gravatar

#148 Bony 17 år siden

#147 - Du har så lagt mærke til at du kan sortere i hvor mange der er på de enkelte servere? Endda bruge "Filter" så du undgår at skulle scrolle imellem servere hvor der er fyldt..? ;)
Gravatar

#149 elwood 17 år siden

#148 hehe yep.
Gravatar

#150 DarkLight 17 år siden

#148, men ranked er jo altid i toppen, så det er så nemt :)

Skriv ny kommentar: