#221 og så var der saving af Quicktime events'ne midt i udførelsen, fantastisk det kan jeg li der intet værre end en ond Quicktime Event der driller, nu var tastetrykkene også ret nemme her i demo'en, men ja jeg har stadig et opgør med en Hvis Herre der tror han er Noget!
Grrr I'm gonna get you mr. Z
8-)
Hvornår plejer PSN updaten at ryge på er det her over midnat for US PSN ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#222, synes det var ret fantastisk i Jericho. Ret intenst. Bare det ikke bliver for meget trial and error. Det er jo ikke Stuntman :) Haha, ja han er svær :P Good luck.
Nej. Gå roligt i seng. Mener de kommer ret sent. Hvad venter du på?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#223 hehe ja faktisk ikke noget særligt men jeg ku godt bruge et godt grin, så jeg vil tjekke The Simpsons ud, selv om jeg nok ender med at skaffe det til min 360'er på grund af Archivements.
Oh well så ser jeg lige On the Spot (de har demo af Uncharted) her klokken 1 og så er det vidst bedtime 8-)
Argg nej Stuntman for satan det spil virker ik sjovt.
Med hensyn til Z jeg sku bare ha et microsekund mere så havde jeg klaret det for længst, det bare som om spillet straffer mig unødvendigt 8-)
Btw gad vide hvornår vi egentlig kommer til at høre mere til Rain til PS3 (folkene som stod bag Fahrenheit spillet) kom lige til at tænke på det nu her.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så fik jeg gennemført The Simpsons game demo'en, det ku godt gå hen og blive ret sjov synes jeg, eneste anke jeg har er Kameraret især i den her mission, fordi man sku om bag ved og Ramme det svage Punkt (lidt ala. Shadow of The Colossus)
Men hvis bare man ku ha valgt at kameraet altid sku centrer sig bagved ville det hjælpe en del, istedet for at trykke ned på den analog controller for at gøre det.
Homer er desværre ike så nyttig i den her mission (det er Lard Boy der er gået amok, inspireret fra afsnittet hvor alle figurene bliver levene) Just don't look, Just don't look...
Og så gør Bartman's mangel på at ku svæe langt det meget frustrene.
Men jeg venter nu til den fulde version kommer ud før jeg kaster min final dom.
Yep rygterne havde svirret, og nu det Officiel Bungie vil tilbage til deres Independent Roots, Microsoft vil dog stadigvæk eje rettighederne til halo, og de vil fortsat continue its long-standing publishing agreement with the company (Bungie)
Men Bungie har ønsket at blive Uafhængig, så det skal nok blive intressant at se hvad de vil finde på i fremtiden.
Det her er nok et af mine sidste updates i denne her måned, jeg er som sagt væk hele Oktober, men så kommer jeg igen i November, til en masse gode spil i vente Supermario galaxy, Uncharted, Assasins Creed, Army of Two, Kane and Lynch osv osv. oh and Mass Effect not to forget, nåja Ratchet And Clank udkommer her i Oktober også.
Gamespot sku ha en stor afsløring af et nyt spil, ikke udviklet i USA, som de vil offentligøre vidst nok her den 15 Oktober tror jeg det var, DarkLight jeg sætter dig på sagen til at afsløre det til den tid 8-)
Og ja ellers må i hygge jer i Oktober med jeres, Konsoller.
Satser på at DarkLight nok skal holde jer Ajour indtil da hehe, og El Ves skal nok dæke alt om GH3, som så vidt jeg ved også kommer her i oktober 8-)
Nå ja speaking of GH3 1up's Mark McDonald er ret begejstret for GH3 Controlleren, HO/PO's sku være nemmer og bruge, Tilt sensoren i Guitaren er en Kugle anordning istedet for hvilket vil sige Star Power sku være nemmer at aktivere, så man ikke skal overdrive guitaren løftet hel ekstrem som med X-Ploreren. Strumbar'en sku også være mere solid lavet, de nævnte ikke om den var Clikcfree som Rockband guitaren er.
#221 DarkLight 17 år siden
#222 elwood 17 år siden
Grrr I'm gonna get you mr. Z
8-)
Hvornår plejer PSN updaten at ryge på er det her over midnat for US PSN ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#223 DarkLight 17 år siden
Haha, ja han er svær :P Good luck.
Nej. Gå roligt i seng. Mener de kommer ret sent. Hvad venter du på?
#224 elwood 17 år siden
Oh well så ser jeg lige On the Spot (de har demo af Uncharted) her klokken 1 og så er det vidst bedtime 8-)
Argg nej Stuntman for satan det spil virker ik sjovt.
Med hensyn til Z jeg sku bare ha et microsekund mere så havde jeg klaret det for længst, det bare som om spillet straffer mig unødvendigt 8-)
Btw gad vide hvornår vi egentlig kommer til at høre mere til Rain til PS3 (folkene som stod bag Fahrenheit spillet) kom lige til at tænke på det nu her.
#225 DarkLight 17 år siden
- Teamwork Trailer
- Aggro trailer
#226 DarkLight 17 år siden
#227 elwood 17 år siden
Men hvis bare man ku ha valgt at kameraet altid sku centrer sig bagved ville det hjælpe en del, istedet for at trykke ned på den analog controller for at gøre det.
Homer er desværre ike så nyttig i den her mission (det er Lard Boy der er gået amok, inspireret fra afsnittet hvor alle figurene bliver levene) Just don't look, Just don't look...
Og så gør Bartman's mangel på at ku svæe langt det meget frustrene.
Men jeg venter nu til den fulde version kommer ud før jeg kaster min final dom.
#228 elwood 17 år siden
Men Bungie har ønsket at blive Uafhængig, så det skal nok blive intressant at se hvad de vil finde på i fremtiden.
Noget andet end Halo er mit gæt 8-)
Læs mere lige Her!
#229 elwood 17 år siden
Cliver Barker kigger blandt andet lige forbi og siger hej.
Gamehead
Det her er nok et af mine sidste updates i denne her måned, jeg er som sagt væk hele Oktober, men så kommer jeg igen i November, til en masse gode spil i vente Supermario galaxy, Uncharted, Assasins Creed, Army of Two, Kane and Lynch osv osv. oh and Mass Effect not to forget, nåja Ratchet And Clank udkommer her i Oktober også.
Gamespot sku ha en stor afsløring af et nyt spil, ikke udviklet i USA, som de vil offentligøre vidst nok her den 15 Oktober tror jeg det var, DarkLight jeg sætter dig på sagen til at afsløre det til den tid 8-)
Og ja ellers må i hygge jer i Oktober med jeres, Konsoller.
Satser på at DarkLight nok skal holde jer Ajour indtil da hehe, og El Ves skal nok dæke alt om GH3, som så vidt jeg ved også kommer her i oktober 8-)
#230 elwood 17 år siden