Gravatar

#31 elwood 17 år siden

Lille Rockband Q/A fra gamespot

RockBand

Clickless Strummbar thx very much!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#32 Bony 17 år siden

Hvad har jeg mere prøvet af demoer..

Virtua Tennis
Udmærket grafik og flotte videosekvenser. Spillet er dog alt for nemt at gå til og kedeligt i længden. Du skal være bidt af en gal tennisketsjer for at finde dette spil underholdende i længere tid af gangen.

Tony Hawk's Proving Ground
Efter at have været en fan af de tidligere spil i serien, glædede jeg mig meget til at prøve dette. Grafikken er kanon flot og idéen med at man selv bestemmer historien er cool. Én ting trak dog gevaldigt ned for mit vedkommende. Ingame konstruktion af baner. Jeg synes bestemt ikke det er fedt, at man kan lave om på banerne mens man spiller. Det ødelægger ligesom et eller andet synes jeg. Det kunne jeg snildt have været foruden.

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Jeg har jo altid haft en svaghed for denne slags spil. Har bare aldrig været så god til dem. Det med styring af andre soldater. Omdirigering, ordrer og lignende. Spillet er da okay uden at virke overdrevet fedt. Har dog ikke spillet så meget så måske skulle det have en chance til.

Gran Turismo HD Concept
Ikke en egentligt demo. Ligger til fri download på PSN. Ganske almindeligt racerspil, denne korte 'teaser' del af spillet er dog hurtigt overstået. Grafikken er flot og man får da helt sikkert forventninger op til det nye Gran Turismo.

John Woo's Stranglehold
Det bliver s'gu kedeligt i længden at se sin hovedperson smide sig på knæene 15 gange i sekundet! Sådan en arbejdsdag må da kræve nogle ordentligt knæpuder. Demoen virkede på mig ret tyndt. Det er ikke et spil jeg køber hvertfald.

Folklore
Jeg må have en eller anden brist hvad angår RPG spil. Jeg har aldrig nogen sinde prøvet et spil med magier, jeg kunne forstå eller finde ud af. Det var selvfølgelig det samme her. Har ingen holdning til spillet for fattede det ganske enkelt ikke.

:)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#33 elwood 17 år siden

#32 Det nye Grand Turismo er også gratis, det der GT 5 Prolouge, og her blæser grafikken alt af banen så at sige, udfra de klip jeg har set.
Gravatar

#34 Bony 17 år siden

#33 - Det var jeg s'gu ikke engang klar over. Er det 'udkommet' på PSN så?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#35 elwood 17 år siden

#34 Japan senere i år, Europa 2008 er det sidste jeg har hørt.

mini preview

Det er dog ikke det rigtige GT5 det er lidt mindrer, men hva det sku gratis.
Gravatar

#36 elwood 17 år siden

Btw til næste udgave af PS3'en må de gerne lave en med Antistøv lag for satan den er god til at suge det til sig hehe, har lige været igang med en brilleklud 8-)
Gravatar

#37 elwood 17 år siden

En intressant gennemgang af Bungies Forge (multiplayer Object editor)

Det lyder ikke hel dårlig, og skal nok bidrage med en masse nye kreative spiltyper, når folk får leget med det.

Forge
Gravatar

#38 DarkLight 17 år siden

#32, må jeg spørger hvorfor du har en konsol? Eller hvilke spil du så synes er fede? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#39 DarkLight 17 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#40 DarkLight 17 år siden

Ny Home Beta video
Det ser jo bedre og bedre ud. Spændende hvordan de implementerer biografen i Home :)

Skriv ny kommentar: