Gravatar

#61 Bony 17 år siden

#60 - Men til gengæld er det trådløse et fremskridt!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#62 elwood 17 år siden

De offrede ikke rigtig Rumble væk, Sony ville ikke betale til Immersion Corporation som havde patent på Rumble Teknologien i starten, dette sku de dog ha fået styr på nu.

Og jeg er da glad for at Sony endelig lancere det igen, som det ser ud til, især med MGS4 som der er stor sandsynlighed for nu får Rumble, Hideo Kojima har altid været en stor "fan" af Rumble

Hmm først Bioshock, nu Halo 3, er det her ved at blive den nye trend 8-)

Halo 3 street date broken
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#63 elwood 17 år siden

hmm det kommende LocoRoco Cocoreccho! til PS3 ser ud til og være en hel anden ting end LocoRoco til psp'en, det er dog heller ikke en rigtig 2'er blev der gjort opmærksomt på.

Uanset hvad så skal jeg hel sikkert ha det, jeg kan ikke stå de kære små LocoRoco's og deres sange 8-)

LocoRoco Cocoreccho!
Gravatar

#64 DarkLight 17 år siden

Efter et kæmpe indlæg med masser af information omkring TGS: PSN Store kom på PC, Home er forsinket til foråret, listen over PS spil til TGS osv osv, gik min browser ned, og nu gider jeg sq ikke skrive det igen.

Kan I finde trøst i den nye MGS4 trailer? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#65 filmz-DocDoom 17 år siden

64: Jeg må tilstå, at jeg ikke forstår noget som helst af MGS. Jeg købte Snake Eater til PS2, og da jeg have kravlet rundt i noget græs med sneglefart i en times tid, så arkiverede jeg det... for good.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#66 DarkLight 17 år siden

TGS: No More Heroes video

Også et spil man skal have. En del af mit Wii must-buy trekløver :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#67 DarkLight 17 år siden

#65,
smag og behag, tror jeg. Personligt er MGS2 det bedste spil jeg nogensinde har spillet. Prøv at give det en chance :)
Gravatar

#68 elwood 17 år siden

Suda 51 er altid god underholdning

#64 MGS serien er ikke for alle, så det er forståligt nok.

#67 hehe ja men jeg må tilstå det blev satme også weird hen mod slutningen.

Ahh mindes stadig dengang MGS2 Sons of liberty traileren blev vist, folk blev blæst hel omkuld, og stod bare med åbne mund, ku mjan se på flere billeder som spilpressen lagde op på nettet.

MGS4 TGS preview ja tak og så smider du lige den demo på PSn Hideo 8-)
Gravatar

#69 elwood 17 år siden

Et lille forsøg på at sammen fatte det der blev sagt ved Sony's Keynote, som DarkLight sikkert havde skrevet ned, før hans browser gik ned.

Remote play kan nu tænde og slukke for PS3'en

Africa blev vist med ingame grafik, det var dog ikke gameplay, så ingen ved hvad det går ud på endnu stadigvæk.

Dual Shock 3 spring 2008 i Europa

Og ja jeg fik ret med hensyn til MGS4 det og en masse andre titler vil understøtte Rumble: Imabikisou, Dynasty Warriors 6, G1 Jockey 4, MGS4, Devil May Cry 4, Ratchet and Clank Future, Uncharted, echochorme, Toy Home (Toy Home is from SCEE btw)Metal Gear Online

Andre spil vil blive opdateret til at ku bruge rumble, hvis det kan lade sig gøre.

Og ja Home udsat til Spring næste år.

Det var lige en lille hurtig sammenskrivning, DarkLight du kan jo evt. supplere hvis der var mere du fandt ud af 8-)

Gravatar

#70 DarkLight 17 år siden

Jeg har aldrig hørt om noget der hedder Africa. Der er et videoklip her. Spændende ved jeg ikke ligefrem om det ser ud.

Rumble listen kan ses her

Skriv ny kommentar: