Jeg ser satme megtet frem til den her virtuelle legeplads, som jeg vil beskrive det som. til sidst ses der også lidt på Scoring i spillet, fordi det er både et Sandbox spil, og et Competion spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
TGS: Uncharted Så vidt der fortælles er styring og sigte blevet en del bedre siden E3. Så spændende ser det ud! Desværre berettes der stadig om fejl med kameraet, og grafikken kunne stadig bruge et løft.
Men stadig en af mine must-haves.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Det har muligvis været diskuteret, men det er sgu da alt for sindsygt, at man har valgt at ofre vibration i PS3-controlleren til fordel for trådløs betjening. Det var da bare noget af det allerfedeste ved PS2. Det gav en helt ny og meget virksningsfuld dimension til spillene, hvadend man høvlede over curben i F1 championship, eller man tog imod bly i et FPS-spil. Totalt nederen! Det kan sgu også blive FOR fimset, og jeg havde gerne levet med ledningen. Hvad siger I?
#58 - Tjaa.. Jeg ved ikke helt. Jeg er bestemt en fortaler for at controlleren denne gang er trådløs. Det synes jeg er en fed detalje. Mht. rumble eller ej. Jeg tror sagtens jeg kan undvære vibrationen..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#51 elwood 17 år siden
LBP
Jeg ser satme megtet frem til den her virtuelle legeplads, som jeg vil beskrive det som. til sidst ses der også lidt på Scoring i spillet, fordi det er både et Sandbox spil, og et Competion spil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#52 DarkLight 17 år siden
#53 elwood 17 år siden
hehe det hel rart med nogle ps3 buddies, så ved jeg at jeg ike bliver hel alene når jeg skal tumle rundt i LBP 8-)
#54 Bony 17 år siden
#55 DarkLight 17 år siden
Så vidt der fortælles er styring og sigte blevet en del bedre siden E3. Så spændende ser det ud!
Desværre berettes der stadig om fejl med kameraet, og grafikken kunne stadig bruge et løft.
Men stadig en af mine must-haves.
#56 elwood 17 år siden
1
2
Men ja det står også på min must have liste i år, især da det er Naughty dog der står bag, de forstår virkelig at udnytte Playstations kræfter.
#57 elwood 17 år siden
Jeg tror dog den imorgen vil være med engelsk tale, men hvis man bare ikke kan vente så kan den originale ses her.
samtidig kan et transcript af traileren læses her
Advarelse Bar røv...
#58 filmz-DocDoom 17 år siden
#59 Bony 17 år siden
#60 filmz-DocDoom 17 år siden