Gravatar

#51 elwood 17 år siden

Little Big Planet demosteret ved TGS, med det samme level som blev brugt da de første gang viste spillet frem ved GDC 07, med lidt små ændringer.

LBP

Jeg ser satme megtet frem til den her virtuelle legeplads, som jeg vil beskrive det som. til sidst ses der også lidt på Scoring i spillet, fordi det er både et Sandbox spil, og et Competion spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 DarkLight 17 år siden

Prøv denne. Den er ny. Ser stadig fantastisk ud!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#53 elwood 17 år siden

Takker!

hehe det hel rart med nogle ps3 buddies, så ved jeg at jeg ike bliver hel alene når jeg skal tumle rundt i LBP 8-)

Gravatar

#54 Bony 17 år siden

Hahaha, det ser s'gu sjovt ud. Underligt, men sjovt..! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#55 DarkLight 17 år siden

TGS: Uncharted
Så vidt der fortælles er styring og sigte blevet en del bedre siden E3. Så spændende ser det ud!
Desværre berettes der stadig om fejl med kameraet, og grafikken kunne stadig bruge et løft.

Men stadig en af mine must-haves.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#56 elwood 17 år siden

#55 Animation er i top synes jeg i hvertfald, seneste video jeg så fra det så Aiming stadig lidt hmm ud.

1

2

Men ja det står også på min must have liste i år, især da det er Naughty dog der står bag, de forstår virkelig at udnytte Playstations kræfter.

Gravatar

#57 elwood 17 år siden

Til dem der ikke kan vente til imorgen, så har jeg den nye MGS4 trailer lige HER!

Jeg tror dog den imorgen vil være med engelsk tale, men hvis man bare ikke kan vente så kan den originale ses her.

samtidig kan et transcript af traileren læses her

Advarelse Bar røv...

Gravatar

#58 filmz-DocDoom 17 år siden

Det har muligvis været diskuteret, men det er sgu da alt for sindsygt, at man har valgt at ofre vibration i PS3-controlleren til fordel for trådløs betjening. Det var da bare noget af det allerfedeste ved PS2. Det gav en helt ny og meget virksningsfuld dimension til spillene, hvadend man høvlede over curben i F1 championship, eller man tog imod bly i et FPS-spil. Totalt nederen! Det kan sgu også blive FOR fimset, og jeg havde gerne levet med ledningen. Hvad siger I?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#59 Bony 17 år siden

#58 - Tjaa.. Jeg ved ikke helt. Jeg er bestemt en fortaler for at controlleren denne gang er trådløs. Det synes jeg er en fed detalje. Mht. rumble eller ej. Jeg tror sagtens jeg kan undvære vibrationen..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#60 filmz-DocDoom 17 år siden

Jeg synes det er et stort tilbageskridt.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: