Jeg medgiver, jeg ikke har set mange. Et par dvd film på en vens Pioneer 42" en en Panasonic 42", begge LCD'ere og så en rundtur i HiFi klubben og kigge på deres plasmaer og LCD'ere.
Ja de fysiske rammer skal være i top for, at en projektor skal komme til sin ret. Men man kan få en Z4'er med lærred til 12-13K og kalibreringen kan man slå op på Avsforum. Der er 4 gennemtestede settings, som giver valuta for pengene ved forskellige materiale. Men igen, har man ikke omgivelserne, så er det selvfølgelig ikke en option.
Jeg har ikke set de pågældende plasmåskærme du nævner, Jeg havde dog forventet en ny plasma til 39.900 i HiFiklubben, ville vise et godt billede af "Det 5. Element".
Det med kablerne har du helt ret i. Solide og afskærmede kabler, er ligeså gode som de svinedyre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige opdaget at min nye NAD T515 DVD-afspiller understøtter højere opløsning på HDMI udgangen. Den understøtter: 576p (fremfor standard PAL 576i) 720p 1080i
Har imidlertid ikke noget TV der kan klare det. Nogen der har erfaringer med DVD-afspiller som sender "bedre" signal ud til TVet. Kan det mærkes?
Jeg så på et tidspunkt noget om et firma der forsøge sig med samme teknologi som i de nævnte laser-tv, men til decideret projektering. Det lød MEGET interessant, men der har været ret stille omkring det siden. Det har kæmpe fordele hvis man tænker over det, da strømforbruget er meget mindre end en konventionel projektor (der sidder kun en enkelt laserdiode, som scanner på samme måde som et gammeldags tv), og da der ikke er nogen linse er fokus et ligegyldigt begreb.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#22 Det er såkaldt upscaling tenologi, som forsøger at smide dvd billedet op i højere opløsning. Det er stadig forholdsvis nyt på markedet, og jeg har endnu ikke set noget der virkelig giver en WOW oplevelse, men de nyere scalere (hvoraf en af dem var indbygget i en af 1080p projektorerne hvis jeg ikke tager meget fejl?) skulle sparke god mås, og dermed sætte nyt liv i dvd-samlingen, også efter man er gået over til 'rigtig' HD.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
DVD-3930CI Review Conclusion I can’t tell you how impressed I was with this player. It is an enigma and I predicted how hard it would be to review the DVD-5910CI following this report. The DVD-3930CI is simply such a stellar performer it doesn’t leave much left to be desired. Video quality is above par as is the audio fidelity coming form this unit. Whether you are going analogue or digital, audio or video, the Denon isn’t going to let you down and it will be very hard, if not impossible, to find anything that competes with this product at or below this price. At $1500 this player isn’t for the weak of heart (or light of wallet) – this is an audioholic’s and videoholic’s transport. Highly recommended is an understatement.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#21 filmz-Bruce 18 år siden
Jeg medgiver, jeg ikke har set mange. Et par dvd film på en vens Pioneer 42" en en Panasonic 42", begge LCD'ere og så en rundtur i HiFi klubben og kigge på deres plasmaer og LCD'ere.
Ja de fysiske rammer skal være i top for, at en projektor skal komme til sin ret. Men man kan få en Z4'er med lærred til 12-13K og kalibreringen kan man slå op på Avsforum. Der er 4 gennemtestede settings, som giver valuta for pengene ved forskellige materiale. Men igen, har man ikke omgivelserne, så er det selvfølgelig ikke en option.
Jeg har ikke set de pågældende plasmåskærme du nævner, Jeg havde dog forventet en ny plasma til 39.900 i HiFiklubben, ville vise et godt billede af "Det 5. Element".
Det med kablerne har du helt ret i. Solide og afskærmede kabler, er ligeså gode som de svinedyre.
#22 McPeter 18 år siden
576p (fremfor standard PAL 576i)
720p
1080i
Har imidlertid ikke noget TV der kan klare det. Nogen der har erfaringer med DVD-afspiller som sender "bedre" signal ud til TVet. Kan det mærkes?
#23 gi-jones 18 år siden
#24 El vez 18 år siden
#25 filmz-Bruce 18 år siden
Anmeldelse
DVD-3930CI Review Conclusion
I can’t tell you how impressed I was with this player. It is an enigma and I predicted how hard it would be to review the DVD-5910CI following this report. The DVD-3930CI is simply such a stellar performer it doesn’t leave much left to be desired. Video quality is above par as is the audio fidelity coming form this unit. Whether you are going analogue or digital, audio or video, the Denon isn’t going to let you down and it will be very hard, if not impossible, to find anything that competes with this product at or below this price. At $1500 this player isn’t for the weak of heart (or light of wallet) – this is an audioholic’s and videoholic’s transport. Highly recommended is an understatement.