Gravatar

#11 El vez 17 år siden

#8 Projektor optager ikke meget plads hvis man bruger f.eks loftmontering.

Om man så vil have rullelærred eller en permanent screen, det er smag og behag, men rullelæred har den fordel at du kan sætte et tv op bagved til normal brug.

Hvorom alting er, synes jeg det er en skidt ide at købe en 720p projektor/tv nu, hvis du alligevel har tænkt dig at smide en god sum efter dit udstyr, så mit forslag er at købe et billigt plasma eller LCD tv som du på kort sigt kan se både dvd og tv på, og så undersøge markedet for lærreder og 1080p projektorer og køb en 1080p fætter når de er kommet lidt ned i pris. Jeg tror ikke der går længe før de er i et betaleligt leje, og jeg tror bestemt det er ventetiden værd.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#12 PredatorX 17 år siden

Går der noget tabt ved at have et rullelæred? Er der f.eks nogle regler for hvor langt det skal være fra vægen? Kunne jeg evt have det 40 cm ud fra væggen?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#13 filmz-vassago 17 år siden

#12: det kunne man sagtens, det kommer selvfoelgelig an paa om du har 6 meter til loftet, saa skal det jo laves lidt specielt. Men vaelger du et rullelaerred, saa er det knapt saa udspaendt som et fast laerred, men jeg har set paa nettet at man kan faa 2 dimser til gulvet, saa man kan spaende det mere, og det er ikke noget man gaar og sparker i. Men det er ren luksus, det er ikke noedvendigt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: