Gravatar

#1 elwood 17 år siden

Ja så stod min gamle MP3 afspiller desværre, af den har tjent mig godt.

Men nu da jeg skal til og kigge mig om efter nyt hvad er så gode forslag, er det Apples Ipod, der er regerende og i såfald hvilken model, når den skal være til og ha med rundt og ha riglig med plads. Eller er det noget hel nyt der skal kigges efter ?

Evt. gode steder at købe ting som disse.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 dyg 17 år siden

Jeg har selv haft en Sansa Sandisk E260, der var et ganske fint (og billigt) alternativ til iPod.

Anmeldelse.

Den fåes i 2(E250), 4(E260) og 8gb(E270) udgaver, til henholdsvis 800, 1000 og 1300kr.

Den er lidt tykkere end en iPod, men jeg synes ikke at det var noget problem, for så tyk var den sgu alligevel ikke.

Lyd og funktionalitet kan jeg ikke brokke mig over.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 elwood 17 år siden

#2 Den ser da ikke hel dårlig ud, hva med overførelse af mp3'er foregår det nemt, min forige var en Mpio og nøj hvor har jeg haft problemer med deres Mpio manager program hvergang jeg sku lægge musik ind.

Og det med Video er jo fuldstændig lige gyldigt det er muikken der er vigtigst.
Gravatar

#4 Kalle Ferm 17 år siden

Jeg er egt. OK tilfreds med min Ipod. Den funker fint, men er ikke vild med Itunes der er lidt tungt at bruge. Navigationen på selve Ipod'en er dog super.

Men - lyden er ikke helt i top. Bassen er ikke særlig præcis, og tror det gælder for alle Ipods. Jeg kan kun leve med det, fordi jeg blot bruger den når jeg hænger vasketøj op, cykler fra tid til anden osv.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#5 dyg 17 år siden

#3 - Det foregår meget smertefrit, der følger noget software med (som jeg aldrig fik brugt), men man kan også bare bruge den som en regulær usb-stick, hvor du bare selv kopierer filerne over. Dejligt enkelt :]
Gravatar

#6 Lowkey 17 år siden

Har du prøvet at kigge på Rockbox?
Det skulle efter sigende gøre en iPod til en helt normal mp3-afspiller, fri for alt det iTunes bullshit, samt have andre små snedige features.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#7 elwood 17 år siden

hvor du bare selv kopierer filerne over

Se det der er smart! dejligt at man kan blive fri for specielt software til at overføre med.

Self. bliver det sikkert en udfordring og lave en playliste på en lille skærm, men det tror jeg nok godt jeg kan leve med.
Gravatar

#8 Kalle Ferm 17 år siden

#6, nej, det har jeg ikke. Tak for linket, det vil jeg kigge på.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#9 dyg 17 år siden

Så vidt jeg husker, kan man lave ganske almindelige m3u playlists, men dette er jeg dog ikke sikker på. Jeg plejer normalt at lytte til samme kunstner i en periode, så der bruger jeg ikke playlists, men bruger bare sansa'ens interne system.

Det skal så siges at jeg taler i datid, da min er defekt. Jeg tabte den 2-3 gange på beton-gulv, så nu er stikket til høretelefonerne defekt.
Gravatar

#10 elwood 17 år siden

#9 hehe doh, det vidst de færreste afspiller der kan klare den tur 8-)

Skriv ny kommentar: