Bestilte selv mit Sony 32" TV fra Tyskland på siden http://www.medianess.de for 3 år siden, på daværende tidspunkt sparede jeg omkring 1000 kr. ved at bestille derfra. Aner ikke om det er billegere derfra i dag, men det er da et kig værd vil jeg mene.
Levering kostede 150 kr. (for et TV på 68 kg) og kom med fragt på en palle i mine forældres indkørsel. Mht. garanti skal du nok lige undersøge mulighederne før du bestiller.
Da jeg skal til England på efterårsferie, snarest ville jeg hører om det måske var muligt at købe et billigere tv i England også tage det med hjem i flyet? Jeg ved slet ikke om dette kan betale sig, men da jeg nu skal derover alligevel ville jeg lige hører en ærlig vurdering.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
Jeg tror bestemt ikke det kan betale sig. Du må huske på, at du kan må have et specifikt maximum vægt med i baggagen. Overstiger du denne grænse, så kommer du til at betale dyrt for de overskredne kilo. Når man flyver til USA er det ca. 21-22 kg. Jeg kan forestille mig, at det er det samme eller lavere for England. Eftersom et fladskærmsfjernsyn hurtigt vejer ca. 15 kg, så er det virkelig ikke meget ekstra baggage du har plads til!
#31 mvejen 17 år siden
Levering kostede 150 kr. (for et TV på 68 kg) og kom med fragt på en palle i mine forældres indkørsel. Mht. garanti skal du nok lige undersøge mulighederne før du bestiller.
#32 filmz-CAADK 17 år siden
Jeg ved slet ikke om dette kan betale sig, men da jeg nu skal derover alligevel ville jeg lige hører en ærlig vurdering.
Bruce: Batman has no limits
#33 filmz-CAADK 17 år siden
#34 ks 17 år siden
#35 filmz-CAADK 17 år siden
#36 filmz-bullettooth 17 år siden
#37 filmz-CAADK 17 år siden
https://www.databutikken.com/dk/Default.aspx?Produ...
Fik nemlig at vide at 1080p var det man skulle gå efter og denne side sælger billigt
#38 filmz-CAADK 17 år siden
#39 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg har købt hos dem, men efter hvad folk siger, så kan du næsten ikke se forskel på 1080p og 720p, når skærmen er så lille.
#40 Bony 17 år siden