Hey, jeg sidder og kikker efter TV på forskellige netsider, men ville lige hører om der var nogle anbefalinger herinde fra. Jeg vil gerne have noget der er HD-Ready, da det vel er fremtiden, men jeg har ikke mere end en 5-6000kr. at bruge på det. Kan jeg købe et bedre TV der ikke er HD for de penge? Og er det noget i selv har erfaring med?
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
Tapeconnection har et Toshiba Regza 32" tommer til 6.488kr, det er godt nok en plovmand mere, men det skulle være at ganske godt tv. Jeg har dog ikke set det i fuld funktion. De plejer at være ret kræsne med deres udvalg, så måske det var noget?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg har kigget lidt på en anden Mirai-model tidligere, og PC, DVD og HD stod godt på den, men synes at alm. tv-kiggeri var en noget grumset affære, så skal man i hvert fald investere i den kommende selector eller det digitale spejl fra Stofa
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 filmz-CAADK 17 år siden
Bruce: Batman has no limits
#2 filmz-vassago 17 år siden
#3 filmz-CAADK 17 år siden
#4 duuk74 17 år siden
#5 filmz-vassago 17 år siden
#6 duuk74 17 år siden
#7 filmz-CAADK 17 år siden
#8 maniac 17 år siden
http://www.labtech.dk/index.php?page=product_detai...
3.899 kr
#9 filmz-CAADK 17 år siden
#10 filmz-vassago 17 år siden
Jeg har kigget lidt på en anden Mirai-model tidligere, og PC, DVD og HD stod godt på den, men synes at alm. tv-kiggeri var en noget grumset affære, så skal man i hvert fald investere i den kommende selector eller det digitale spejl fra Stofa