Gravatar

#21 Tommy Kristensen 13 år siden

Som du selv nævner, så er det nok en god ide at købe projektor først, rode med shift-funktionen, montere - og så vente med lærredet til sidst :)
Gravatar

#22 DarkLight 13 år siden

Er der nogen der har erfaringer med HDMI switch? Tænker på disse to:
http://www.av-connection.dk/?PGr=2273&ML=434
http://www.av-connection.dk/?PGr=4394&ML=434
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#23 OxxY 13 år siden

Corgan (14) skrev:
#13:

Skal du ikke beregne med 4.7 i stedet for 4.2?

Kunne ikke gennemskue tegningen, så tog 4.2 som der blev nævnt i posten. Det var sådan set også bare for at vise hvordan det virkede :)
Gravatar

#24 Corgan 13 år siden

#22:

Jeg har ingen erfaring med de 2 hdmi swiitch, men jeg købte for noget tid siden en ret billige lille hdmi switch'er, som selv skifter når den modtager et signal. Jeg ved ikke hvor god den er på papiret, men i praksis fungerer den fantastisk godt. Den skifter når den skal og sender problemfrit 1080p signaler videre.
Den er mindre end denne her (men det var lige det tætteste jeg kunne finde): Link ~ 310-350 kr.
Gravatar

#25 DarkLight 13 år siden

Ja, det var så en del billigere. Kan også være det er der man skulle starte og så bare gå op i prisklasse, hvis det ikke virker :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 Tommy Kristensen 13 år siden

Det er jo ikke meget mere du skal give for en forstærker med indb. HDMI-switch. Der er måske en speciel grund til at du vil køre det seperat?
Gravatar

#27 DarkLight 13 år siden

Tommy Kristensen (26) skrev:
Det er jo ikke meget mere du skal give for en forstærker med indb. HDMI-switch. Der er måske en speciel grund til at du vil køre det seperat?


Synes det ser ud til at hvis jeg skal have en Onkyo med 2 HDMI ud, så skal jeg en del op i prisklasse? I forhold til en 608?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 Tommy Kristensen 13 år siden

Er det 608'eren du har. Troede den havde fået 2 ud. Har du kigget på alm. splitter i stedet for decideret switch - det er noget billigere.
Gravatar

#29 DarkLight 13 år siden

Jeg har ikke købt en forstærker endnu :)

Nej, det har jeg ikke. Vil den kunne gøre det, uden at forringe signalet og også klare de 10 meter?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#30 Tommy Kristensen 13 år siden

Ja, hvis de er af bare nogenlunde kvalitet. A/V Cables har en til under 400kr, HDMI 1.3b og i teksten står der at det er tabsfrit - og at man trække 30m (15 ind, 15 ud). Har set lign. bokse på udenlandske sider lidt billigere, med nogenlunde samme specs. Men har godt nok selv prøvet det af.

Dem du linker til kan som sådan det samme, men er måske en smule overdimensioneret til opgaven :)

Skriv ny kommentar: