Gravatar

#31 DarkLight 13 år siden

Jeg har fulgt dit råd, og købt splitteren til 400 og en rimelig kvalitetskabel.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#32 Tommy Kristensen 13 år siden

Jeg overvejer selv at købe den - så du må lige poste et "review" af den når du når så vidt.
Gravatar

#33 DarkLight 13 år siden

Skal jeg nok. Ellers er dette et godt sted at starte.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#34 Tommy Kristensen 13 år siden

Jeg tænkte mest på splitteren :)
Gravatar

#35 DarkLight 13 år siden

Ah :D Will do!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#36 DarkLight 13 år siden

Splitteren virker perfekt. Jeg har dog 2 skønhedsfejl:

1) Hvorfor har man lavet så out/in-put er i hver sin ende, når den alligevel skal stå i et tv møbel?

2) Hvorfor skal man have en rød spot, når den er tændt, og så når den får signal, så skal vi skal have en rød OG en blå? Jeebus!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#37 OxxY 13 år siden

DarkLight (36) skrev:
Splitteren virker perfekt. Jeg har dog 2 skønhedsfejl:

1) Hvorfor har man lavet så out/in-put er i hver sin ende, når den alligevel skal stå i et tv møbel?

2) Hvorfor skal man have en rød spot, når den er tændt, og så når den får signal, så skal vi skal have en rød OG en blå? Jeebus!

1) tror det er fordi man ofte har den liggende som en del af signal vejen. Altså man fodrer den fra sin kilde, og så splitter i to på vej hen til sine modtagere for at undgå for lange kabeltræk med hdmi. Hvis det ikke er et designvalg der passer i din opstilling skulle du nok have købt en splitter der opfyldte dine krav. Sorry, men her syntes jeg ikke der er noget at brokke sig over :)

2) fordi elektronik producenter er sindsyge. Jeg fatter ikke hvorfor alt vores elektronik skal lyse, det er mega irriterende. Der er sikkert nogen der vil argumentere de er der pga fejlfinding, men så burde man da kunne slukke dem når produktet er i brug og virker.
Gravatar

#38 DarkLight 13 år siden

OxxY (37) skrev:

1) tror det er fordi man ofte har den liggende som en del af signal vejen. Altså man fodrer den fra sin kilde, og så splitter i to på vej hen til sine modtagere for at undgå for lange kabeltræk med hdmi. Hvis det ikke er et designvalg der passer i din opstilling skulle du nok have købt en splitter der opfyldte dine krav. Sorry, men her syntes jeg ikke der er noget at brokke sig over :)


Nej man har ej. Den ligger bag et tv møbel eller andet. De andre var decideret switche, som kostede 3-400 kroner ekstra. Men det er jo stadig et fjollet valg, synes jeg. Men bortset fra det, virker den som den skal.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: