#19 Z4 er en ganske fremragende 720p (1280x720 opløsning) projektor og jeg skifter den ud fordi at jeg gerne vil have en 1080p projektor, så jeg får ægte HD-opløsning, når jeg på et tidspunkt erhverver mig en HD-DVD eller Blu-Ray afspiller. Jeg går efter Mitsubishis nye 1080p projektor eller Panasonics kommende AE1000 1080p projektor. Men som du kan læse i de ovenstående indlæg, er jeg dog kommet lidt i tvivl pga. et ikke helt overbevisende billede fra Mitsubishi'en, som måske også vil gøre sig gældende i Panny'en.
#18 Sanyo har kun lavet en Z5'er og har meldt ud, de først vil komme med en 1080p til foråret. Om det er fordi de er bagud, de vil have mere ud af deres specs, eller arbejde noget mere med Epsons nye D6 paneler, kan man kun gisne om. Jeg venter til foråret, pga. de seneste information.
Z5'eren og AX100'eren er begge anmeldt super i deres prisklasse og hvilken man vælger kommer an på det som betyder mest for én ved en projektor og så sikkert også om man har ejet en Sanyo eller en Panny før.
#20 De er ligesom gået lidt i glemmebogen. Tror nok de skal komme igen, men prisen på dem var meget høje og mener også der var problemer med, at de absorberede for meget lys.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Slet ikke overraskende at ProjectorCentral roser den til skyerne. Det gør de efterhånden med de fleste nye projektorer. Men det lyder nu engang alligevel fantastisk. Blot ærgeligt at Samsung'en kommer ind og ødelægger ens små-naive billede af Mitsubishi'en. Meeeen...jeg kunne nu godt tænke mig at købe Mitsu'en alligevel. :)
#25 Me too. Men jeg skal have set Projectorreviews anmeldelse først. De har lige anmeldt Samsung'en og hæftet sig ved, at Mitsu'en er underlegen i shadow detail og farver. Det mangler jeg fuldstændig noget om i Projectorcentrals anmeldelse.
En af dem har ikke kalibreret Mitsubishi'en ordentligt og det ser vi, når Projectorreviews kommer med deres. Hvis de kommer frem til et bedre resultat i anmeldelsen, er alt fryd og gammen, ellers venter jeg mindst til foråret.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Vanvittig pris og fuldstændig ulig Panasonics tidligere konkurrence-dygtighed på projektor-priserne. Men der er efterhånden skrevet så mange forskellige priser på AE1000 at jeg ikke ved hvad jeg skal tro. Jeg venter stadigvæk på en officiel udmelding fra Panasonic selv. Men hvis prisen på Panny'en holder, er der ingen tvivl om at Mitsu'en bliver klart førstevalg, hvis den står på 1080p projektor.
#21 pulse83 18 år siden
#22 filmz-Bruce 18 år siden
Z5'eren og AX100'eren er begge anmeldt super i deres prisklasse og hvilken man vælger kommer an på det som betyder mest for én ved en projektor og så sikkert også om man har ejet en Sanyo eller en Panny før.
#20 De er ligesom gået lidt i glemmebogen. Tror nok de skal komme igen, men prisen på dem var meget høje og mener også der var problemer med, at de absorberede for meget lys.
#23 filmz-Bruce 18 år siden
#24 Patriarch 18 år siden
#25 pulse83 18 år siden
#26 filmz-Bruce 18 år siden
En af dem har ikke kalibreret Mitsubishi'en ordentligt og det ser vi, når Projectorreviews kommer med deres. Hvis de kommer frem til et bedre resultat i anmeldelsen, er alt fryd og gammen, ellers venter jeg mindst til foråret.
#27 filmz-Bruce 18 år siden
#28 pulse83 18 år siden
#29 filmz-Bruce 18 år siden
4590€ i Tyskland
#30 pulse83 18 år siden