Gravatar

#1 MadMartigan 15 år siden

Hey!

Min gamle fatter er ved at lede efter et anlæg, og han vil gerne have en samlet enhed.

Findes der en Receiver, med:

Surround 5,1, DVD-Optager, Harddisk og Radio?

På Forhånd Tak!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#2 Norrah 15 år siden

Jaaa.. Altså teknisk set, så er de der low end home theatre ting fra sony og pillips samt lignende det du leder efter.

Men hvis vi skal over i lidt mere hifi så findes det da, det er dog at gå på kompromi. Eller at betale en lille formue.
DVD-Receiver <--- Til ren overblik. Der findes med garanti nogen her der kender et bedre produkt.
Gravatar

#3 filmz-vassago 15 år siden

Men er der HDD og DVD-recorder i nogen af dem? Ved at Pioneer på et tidspunkt havde en forstærker med indbygget dvd-player, samt HDD-optager (250GB) - men kan ikke huske om den også havde radio-tuner, og om den også kunne optager på dvd-medier.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 MadMartigan 15 år siden

Ja, jeg har set dem ved HIFI-klubben, med de kan ikke optage og/eller brænde på dvd.

Men hvad hedder navnet på sådanne maskiner, jeg kan se HIFI-klubben, kalder dem DVD-Receiver, men det kalder andre producenter dem ikke.?

Mange tak, jeg kigger lige på pioneers hjemmeside...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#5 filmz-vassago 15 år siden

Tjekkede lige, den kan også optage på dvd, og har indbygget radio-tuner...

http://www.pioneer.co.uk/uk/products/42/100/42/LX0...
Gravatar

#6 Norrah 15 år siden

MadMartigan (4) skrev:
Ja, jeg har set dem ved HIFI-klubben, med de kan ikke optage og/eller brænde på dvd.

Norrah (2) skrev:
Men hvis vi skal over i lidt mere hifi så findes det da, det er dog at gå på kompromi. Eller....
Gravatar

#7 MadMartigan 15 år siden

Ja, okay, det er nr. 1 med dvd-optager.

De er bare så smask dyre, den fra Pioneer, er kanon lækker, men der skal højtalere med, og så er prisen oppe i 17.000,-

Den her er lige hvad jeg søger, bare med optager, endten på skiver eller Harddisk, nogen der har set det?

http://cinemagic.dk/shop/jamo-dvd-receiver-3832p.h...

I'm your huckleberry...
Gravatar

#8 filmz-vassago 15 år siden

Gravatar

#9 MadMartigan 15 år siden

Mange Tak! Vassago, den er min far blevet så vild med, at han køber. Ved Expert i Hadsund, kunne han få den uden højtalere... Helt kanon.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#10 MadMartigan 15 år siden

Lige for at fortælle hvordan det gik.

Min far havde 5 højtalere + subwoofer i forvejen, derfor ville han købe en DVD med forstærker, DVD-optager og Radio i. Så han gik ned og købte den RCS-LX60D, uden højtalere, som vassago linker til i #8

Da han så kommer hjem med pakken, og jeg skal hjælpe ham med at slutte det til, finder jeg så ud af, at forstærkeren sidder i subwooferen (Super-buffer, som min far kalder den). Det er meget mærkeligt, at de i forretningen, ikke fortæller ham det, når de ved formålet med at købe sådan en Surround Receiver. Nå, men så måtte han af sted igen, og hente resten (højtalerne, og subwooferen). Så passer subwooferen selvfølgelig ikke i den kasse min far havde til den gamle, så den ska der også lave en ny af. Og ja, der skal også trækkes ny ledninger, da de gamle ikke passer.

Det er alt i alt et meget fedt anlæg, og der er display med, så man kan gemme Surround Receiveren væk.
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: