Gravatar

#141 DarkLight 13 år siden

Så ender det med jeg må betale :) Savner nu stadigvæk at kunne smide dem over på ipaden.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#142 elwood 13 år siden

Jeg plejer og hente happy hour og screening room og quicklooks over på PS3'en og så ser jeg det på stort tv mens jeg spiser f.eks. ren hygge 8-)

Men damm hvis Tested får deres eget liveshow oh boy!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#143 DarkLight 13 år siden

Det må være fordi betalende medlemmer kan hente dem :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#144 elwood 13 år siden

Oh well så må du streame fra din Ipad 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#145 elwood 13 år siden

Ser nu ikke så anderledes ud.

Front og rear facing cam, hurtigere afvikling af programmer og spil.

Og tyndere, er de primære ændringer.
[url=
]http://cdnmo.coveritlive.com/media/image/201103/phpztfzZwapple-ipad-2-5443.jpg]
Magnetic cover thinghy som tilbehør[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#146 DarkLight 13 år siden

Ja ikke noget der får mig til at springe efter pungen
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#147 Bony 13 år siden

DarkLight (146) skrev:
Ja ikke noget der får mig til at springe efter pungen


Eller..? Jeg aftager da gerne din 1'er til en god pris, hvis du vil opgradere til 2'eren. Magnetisk cover, det skal du da ha'..? :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#148 DarkLight 13 år siden

Nej, det skal jeg ikke. Slet ikke nok at komme efter, synes jeg. Venter til iPad 3 og iPhone 5 :)

Det er det værste tidspunkt at sælge sin 1'er, lige nu
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#149 Bony 13 år siden

DarkLight (148) skrev:
Det er det værste tidspunkt at sælge sin 1'er, lige nu


Går den så går den. Jeg gav det da et forsøg. ;)

Men du har selvfølgelig helt ret. Må også indrømme, at jeg lige holder øje med prisudviklingen på 1'eren og om man skal springe til. Kommer den tilpas ned i pris er jeg også ligeglad med ændringerne i 2'eren.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#150 elwood 13 år siden

[url= er ude til ipad og ipad 2 nu[/url]

Det kommer self. aldrig til og kunne erstatte den ægte vare og følelse, men må indrømme det er ret sjovt og lege med, især drum box'en og de mange anderledes keyboards og orgel.

Glæder mig til og høre hvad folk der har forstand på det kan lave af musik dog 8-)

Btw. gjorde DarkLight opmærksom på et tilbud igår på HD flight control, men hvis man ikke lige støvsuger nettet efter tilbud og nyheder. Toucharcade.com kan anbefales.

Så kan man også hente en App. der hedder Appshopper mener jeg det er, som simplthen holder opmærksom på prisfald og nye ting for en på i-devices.

Det er ret snedigt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: