Gravatar

#1 DarkLight 13 år siden

For at undgå at fylde andre tråde med tekniske trivialiteter, så lad os holde det i denne.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 DarkLight 13 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 elwood 13 år siden

your product is old!

8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 DarkLight 13 år siden

elwood,
Mange har anset mig som værende total Apple fanboy, og det kan man måske ikke bebredje dem i, da jeg efterhånden har en del af deres produkter.

Jeg har dog aldrig forsvaret mig med, at jeg egentlig er ligeglad med hvem producenten er, jeg har bare gået efter det bedste produkt.

Der kan vist ikke herske meget tvivl om, at indtil fornyligt (og måske stadig) så sad Apple på Smartphone markedet, uden de store trusler. Men med Google stormende frem i alle analyser, så er de for alvor ved at være en reel konkurrent på dette marked. Jeg tænkte at dette var det perfekte tidspunkt at se hvordan den anden side så ud. Dels pga Desire havde de bedste anmeldelser, dels pga Gingerbread er lige på trapperne, og dels fordi iPhone 4 har fået meget kritik af deres fremstilling.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 elwood 13 år siden

Ahh ok, så der er en mening bag det faktisk... skræmmene hehe, men yep der er ved og ske ting og sager på markedet.

Apples store trumf er dog stadigvæk deres App store, her har Android stadigvæk en del og komme efter, og nok også et godt stykke endnu, da alle de store firmaer klæber sig til Apple så at sige.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Spanner 13 år siden

DarkLight (2) skrev:
iPad 2 på vej


Det lyder som de sædvanlige ønskespekulationer.

Kameraer kommer der ganske givet. Med Apples FaceTime er det oplagt og det har været ét af de største klagepunkter på den første.

USB porten tror jeg ikke bliver til noget. Heller ikke HDMI for den sags skyld. Jobs og Co er simpelthen for glade for deres simple design og 30-pin connector.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 DarkLight 13 år siden

Helt enig. App Store virker, og så er apps bare generelt bedre på iPhone. Flottere og mere afpudset. iPhone API'en giver langt bedre muligheder, mens jeg ikke endnu er stødt på et pænt app til Android. Men det kommer vel an på om man kan lide stilen eller ej.

Men så er der andre ting Android gør godt. Jeg har feks kun haft min Desire sluttet til en computer 1 gang. Det er ikke nødvendigt længere. Podcasts, audio såvel som video flyder let ind, da jeg har sat podcast programmet til at opdaterer hver nat kl 2. Det kan man slet ikke med Apple. De har stadig alt for stor fokus på sync med iTunes. Noget der burde være slået ihjel i 2001.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 Collateral 13 år siden

Jeg er super glad for min iPod touch, men var til gengæld meget skuffet over min HTC Tattoo, til dels pga. Android, men jeg ved ikke om grunden lå mest hos telefonen eller android. Deres design har stadig til gode at vise sine overlegne sider.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9 DarkLight 13 år siden

Spanner,

Enig. Jeg tror ikke på USB alene af den grund, at så er næste skridt at skifte porten på alle deres produkter. Det er det fornuftige valg, men tvivler på at Apple går den vej.

Kamera på en iPad er latterlig hvis du spørger mig. Jeg gider ikke tage billeder med den.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#10 DarkLight 13 år siden

Prisen på en iPad i tyskland, er det somme som herhjemme.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: