Gravatar

#11 elwood 13 år siden

Ahh ok.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 elwood 13 år siden

Ahh ok.

Btw vil lige gøre lidt reklame.

tested.com som er en underdel af Whiskey Media som blandt andet også huser Giantbomb (men den har vi en anden tråd til)

Men tested.com drives primært af Will and Norm, som tideligere var på bladet maxium Pc så vidt jeg husker.

Og det er to geek's med stort G, de tester ja alt mellem himmel og jord, blandt andet har Will en sygelig mani med og brygge den bedste kaffe, så han tester alverdens apparater til og brygge kaffe, og indrømmet selv om jeg ikke drikker kaffe så finder jeg altid hans små videoer spændende.

Kort sagt siden for tech geeks 8-)

Det blir så endnu bedre når de er med på whiskey medias happy hour hver fredag (paid subscribers only) her tester de også de mere obskøre ting, force power training kit, hvor de mener at deres mediclorian number are to sober, hvorefter de går i baren og begynder og drikke, da de er overbevist om det vil hjælpe 8-)

Nåja og så har de deres ugentlige best android og Iphone/ipad apps.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 DarkLight 13 år siden

Er du betalende medlem? Synes det virker dyrt?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 filmz-jonasgr 13 år siden

#9 Det vil da også se ret åndssvagt ud at man står med sådan en kæmpe plade foran ansigtet hver gang man vil tage et billede.
Det er jo for pokker ikke derfor man har sådan et dyr. Skulle jeg have en (hvilket jeg ikke skal, da jeg ikke har behovet) skulle det være i stedet for at have en bærbar med. iPad fylder mindre og det er hurtigt lige at tjekke nyheder og des lige på den. Jeg tænker især hvis man sidder i tog eller bus meget af tiden.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15 elwood 13 år siden

Jeg prøver bare et par måneder nu her kan jeg godt lige overkomme, må indrømme deres fredags show er vannedannende, eneste minus er comicvine, de er så kedelige og høre på synes jeg.

Tested, giantBomb og Screened er klart de bedste
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 McPeter 13 år siden

Har smidt min telefon væk i en brandert i fredags / fået den stjålet og skal derfor ned og købe mobil i dag. Var nede i går men havde ikke billedID med så måtte gå forgæves.
Havde først kigget på en HTC Desire Z pga. qwerty keyboard og selvom den virkede stabil når den var foldet ud, så synes jeg stadig hængslerne virkede lidt skrøbelige, så bliver ikke den alligevel.

Desire HD var enormt stort - for stor for en mobil efter min mening. Så nu snupper jeg nok bare den normale Desire og afventer hvad der sker på markedet de næste par år.

I den sammenhæng - hvilke android apps er must-have og nice-to-have?
Evt. link eller bare jeres egen top-5 eller lignende? Med så mange apps er det jo ligeså vigtigt at vælge fra. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#17 McPeter 13 år siden

jonasgr (14) skrev:
#9 Det vil da også se ret åndssvagt ud at man står med sådan en kæmpe plade foran ansigtet hver gang man vil tage et billede.
Det er jo for pokker ikke derfor man har sådan et dyr. Skulle jeg have en (hvilket jeg ikke skal, da jeg ikke har behovet) skulle det være i stedet for at have en bærbar med. iPad fylder mindre og det er hurtigt lige at tjekke nyheder og des lige på den. Jeg tænker især hvis man sidder i tog eller bus meget af tiden.


Det skal jo bruges til videokonferencer, ikke som et almindeligt kamera. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#18 filmz-jonasgr 13 år siden

#17 Ok, så det er et videokamera :)

Jeg synes stadigvæk at det er en anelse overkill, omend det giver mere mening end bare et almindeligt kamera. Man skal vel stadigvæk holde det op, hvis de andre skal se en nogenlunde.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#19 tiany 13 år siden

McPeter (16) skrev:

I den sammenhæng - hvilke android apps er must-have og nice-to-have?
Evt. link eller bare jeres egen top-5 eller lignende? Med så mange apps er det jo ligeså vigtigt at vælge fra. :-)


Must have:
Advanced Task Killer - så du kan lukke programmer, i stedet for at de køre i baggrunden. (her skal man huske at indstille den til at ignorer alarmen på telefonen (hvis man bruger den som vækkeur), ellers slår den nemlig også alarmen fra)

Andre gode:
ASTRO File Manager - hold f.eks. styr over de filer/programmer du har på SD kort

BatteryTime Lite (eller anden batteri-app) - hold styr på hvor meget strøm du har på telefonen i %

Nu er jeg så meget tech-nørd, så der er nok også alternativer og andre vigtige apps
Valar morghulis
Gravatar

#20 DarkLight 13 år siden

Efter opdateringen til 2.2 anbefales det kraftigt man man skal lade Froyo selv styre lukning af apps. Jeg har også installeret end task killer, men den er kun i brug når et app er fejlet eller lignende.

Man kan allerede nu gå ind og se hvilke af ens apps der har brugt mest strøm, mens den har været opladet sidst og dermed skrue lidt på forbruget på den måde.

Jeg bruger mest twitter, mail og doggcatcher (podcast program)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: