Gravatar

#11 Collateral 11 år siden

Tak for de mange tilbagemeldinger.

Jeg tog en beslutning ud fra OxxYs råd om at finde nogle modeller der er anmeldelser af og købte denne: http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/631097/S...

Den er blevet rost på et par sider. 3Den var mig ikke bydende nødvendig, men det generer mig ikke at den er der - jeg kan jo bare lade være at bruge den.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 Åkepool 11 år siden

Collateral (11) skrev:
og købte denne: http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/631097/S...


En dag når du har fået testet det godt og grundigt, må du da gerne skrive lidt om kvaliteten.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13 MMB 11 år siden

Forhåbentlig har du ikke Boxer, ellers ser det ok ud, selvom jeg nok havde valgt Panasonic, hvis det skulle være plasma. :)
Gravatar

#14 Collateral 11 år siden

Foeller (13) skrev:
Forhåbentlig har du ikke Bokser, ellers ser det ok ud, selvom jeg nok havde valgt Panasonic, hvis det skulle være plasma. :)


Bokser? Tv-selskabet oder was? Ser næsten overhovedet ikke fjernsyn, film tværtimod. Med hensyn til Panasonic må det blive næste gang :) Har også fået at vide andetsteds at Samsung lige er skridtet under dem.

Er der nogen der kan fortælle hvad jeg skal være forsigtig med i forhold til Plasma TV? Er det noget med at man helst ikke må have det samme billede stående på pause for længe og sådan noget?

Åkepool (12) skrev:
En dag når du har fået testet det godt og grundigt, må du da gerne skrive lidt om kvaliteten.


Har ikke den store ekspertise indenfor det område, så er nok ikke den rette til det. Men kan da godt lige skrive om jeg er glad for det når jeg har fået det afprøvet det lidt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15 MMB 11 år siden

Boxer mente jeg, som jeg også fik rettet det til! :) De kræver nemlig DVB-T2 tuner. Det har dit tv dog også kan jeg se! Så jeg læste vist bare forkert! :)
Gravatar

#16 Slettet Bruger [177368669] 11 år siden

Plasma er blevet så godt, at burn-in er en meget lille risiko, men de første par uger er det en god idé ikke at have det samme billede på i timer ad gangen, men derefter burde der ikke være problemer. :)
Gravatar

#17 Collateral 11 år siden

Foeller (15) skrev:
Boxer mente jeg, som jeg også fik rettet det til! :) De kræver nemlig DVB-T2 tuner. Det har dit tv dog også kan jeg se! Så jeg læste vist bare forkert! :)


Tænkte det nok :) Altså at det var boxer. Men det har vi nu heller ikke her hvor jeg bor. Når jeg flytter aner jeg det ikke. Der regner jeg slet ikke med at få tv-kanaler. Men det er da fint nok at muligheden er der til senere hen.

utyske (16) skrev:
Plasma er blevet så godt, at burn-in er en meget lille risiko, men de første par uger er det en god idé ikke at have det samme billede på i timer ad gangen, men derefter burde der ikke være problemer. :)


Mange tak! :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18 Richard Burton 11 år siden

Tillykke med det Collateral :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#19 misuma 11 år siden

Collateral (11) skrev:
og købte denne: http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/631097/S...



Det er ikke fordi jeg kan bidrage, men blot udtrykke en begejstring for hvor billige skærme kan være efterhånden. Dette her ser da næsten for godt ud til at være sandt.

Åh ja....tillykke!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20 Collateral 11 år siden

SIR Ridley Scott (18) skrev:
Tillykke med det Collateral :)


Mange tak. Det bliver sandsynligvis aaalt for stort i mine nuværende omgivelser, men det udlignes forhåbentlig når jeg flytter til august. Indtil da har du jo selv påpeget at man heldigvis kan sidde relativt tæt på en HD skærm og stadig få et godt billede.

misuma (19) skrev:
Åh ja....tillykke!


Danke! Troede egentlig også det ville blive et større indhug i min i forvejen slunkne økonomi :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: