Gravatar

#1 gi-jones 16 år siden

Jeg er lige færdig med sæson 3 af Lost og mangler noget at se. Er Alias pengene værd? Ligeså god som Lost???
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 DarkLight 16 år siden

Det kan ikke sammenlignes med Lost, men jeg synes så absolut det er pengene værd!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 filmz-Bruce 16 år siden

#1 I mine øjne er de to første sæsoner langt bedre end Lost, men så falder Alias langsomt fra hinanden de sidste tre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 filt 16 år siden

#3, synes dog den rejser sig om igen til sidst i S4... men ja, det falder sammen igen med det samme i S5. :(
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#5 gi-jones 16 år siden

Ok. Vil nok give den en chance så.
Gravatar

#6 filmz-Bartman 16 år siden

Ja jeg syns da klart den er et besøg værd.. er ihvertfal glad for mine 5 box-set :D
Men det er rigtigt som de andre siger at sæson 3 ik er ligeså god som de andre, syns dog sæson 5 var god og en ordentlig slutning på det hele
Gravatar

#7 icetea 16 år siden

Min absolutte favoritserie :) MUST-HAVE. De første 3 sæsoner er de bedste, men 4 og 5 gør det nu meget godt.

Venter stadig på at de får oversat den der Rambaldi-box så man kan købe den i DK ! De har den inde på MovieZoo men inden dato på udgivelse :(

#6 Ja synes også det var en god afslutning, selvom jeg ikke helt kunne forstå at nu var det slut :)
Gravatar

#8 gi-jones 16 år siden

Efter denne tråd så jeg første sæson, og selvom jeg da var ok underholdt, synes jeg sgu ikke den er på højde med andre gode serier. Den er for episodisk og gentager sig selv. Samtidig er de obligatoriske nærkamps-sekvenser lidt trættende i længden. Den virker heller ikke rigtigt rå og alvorlig nok.
Gravatar

#9 wiseguy 16 år siden

Herhjemme gik vi døde i den efter sæson 2 og er aldrig kommet videre.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#10 gi-jones 16 år siden

Hvordan er 2. sæson? Ændrer stilen eller tempoet sig overhovedet, eller er det blot mere af samme skuffe som 1. sæson?

Skriv ny kommentar: