Gravatar

#1 Kiksmann 14 år siden

Jeg ved der er en del herinde som ser denne disse TV serier.

Jeg har oprette dette indlæg for at hører om jeres meninger om de forskellige udgaver af CSI, og gerne hvilke der er jeres favorit afsnit.

Af CSI udgaver som jeg selv ser er:

CSI Las Vegas
CSI Miami
CSI New York

Jeg forbinder ikke Navy NCSI med disse, selvom den sikkert minder om det.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#2 frankdrebin 14 år siden

Jeg elsker også selv at se CSI, men kan desværre ikke huske de forskellige afsnit.. Men mine yndlings-afsnit må være nogle af de først, fra Las Vegas serien :)
Gravatar

#3 lagoni 14 år siden

Jeg kan godt li' CSI Las Vegas og ser af og til CSI New York pga Sinise. CSI Miami forstår jeg til gengæld slet ikke man ser, det er gennemført elendigt skuespil, overdrevne replikker og ekstrem solbrillebrug. Desuden er det hele alt for skinnende lyst og orange, så det giver absolut ingen mening at ha' sådan en rødhåret i hovedrollen, han ville da være døden nær af solskoldning efter kort tid.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 LQmmel 14 år siden

Alt det som nummer #3 sagde :)

Desuden anbefaler jeg man ser dem kronologisk, selvom man godt kan gøre det andet.
Gravatar

#5 Kiksmann 14 år siden

CSI Miami rammer da plet, deres måde at være "smarte" på er jo ligesom den måde de lever på i deres forsøg på at være mere in end dem fra Californien.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#6 Thomsen 14 år siden

Samme som #3 - jeg ser Las Vegas og NY, men ikke Miami. Jeg ser dem ikke så fast mere, som jeg gjorde før. Til gengæld er jeg blevet ret bidt af Criminal Minds.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#7 filmz-jonasgr 14 år siden

Det kan være fint at se et afsnit i ny og næ, men da de følger den samme skabelon (ligesom de fleste af krimiserierne) så bliver det trættende i længden. New York City er den mest spændende af dem, men det har nok også noget at gøre med byen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8 Åkepool 14 år siden

Las Vegas er klart bedst.

Den computer de har i NY, er lige i overkanten, med alt det den kan regne ud. Har kun set sæson 1, men de kunne nærmest bare spørge computeren hvem morderen var, så smart var den. Og så blev jeg også træt af hende med opstoppernæsen, der er med i "Death proof".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9 wimmie 14 år siden

1. Las Vegas
2. New York
3. Miami


Men jeg nyder alle 3 serier og har set t.o.m. sæson 9 af LV, sæson 6 af Miami og sæson 4 af NY.
Vi er helt hooked herhjemme :D

#6 Criminal minds er også i høj kurs hos os, vi skal til at igang med sæson 3 ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10 filmz-Martychris 14 år siden

1: Las Vegas
2: Miami
3: New york

Vil dog mene at CSI - Las Vegas er den fedeste! Syntes ikke rigtig de andre holder lige så meget! Vil dog mene at Nash Bridges helt klart mangler en hyldest, så det vil jeg så gøre!! HURRA FOR NASH BEIDGES...
"You can call me Dennis!"

Skriv ny kommentar: