Gravatar

#11 HonoDelLoce 14 år siden

Kan se jeg har det som de fleste andre .. Synes klart bedst om den originale, synes rimelig godt om New York, og ser kun Miami når der skal fedtes et billigt grin frem .. Caruso's Quest For The Final Word kan man altid bruge .. Det er lige gyldigt hvor intetsigende eller dum en sætning er - så længe den er så tilpas dum, at ingen kan modsige den, så kan Caruso bruge den ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12 lagoni 14 år siden

Den er blevet linket til mange gange før herinde, men bliver lige nødt til det igen: [url= Carrey som Caruso[/url]
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13 tiany 14 år siden

Las Vegas - og kun til midten af sæson 9. Ja I har her med en Grissom-fan at gøre :D
Men generelt det "gamle hold" i Las Vegas-serien bedst.

Med hensyn til Miami tilslutter jeg mig lagoni. Og dårligheden af Miami har skræmt mig nok til at jeg aldrig har set NY.
Valar morghulis
Gravatar

#14 elwood 14 år siden

#11 Han spiller MEGET bedre i Hudson Hawk!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 El vez 14 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#16 wimmie 14 år siden

#13

CSI New York minder en del mere om Las Vegas end Miami - stemningen er lidt mere rå og ingen one-liners her ;)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17 Kiksmann 14 år siden

Jeg har som udgangspunkt set sæson 1 - 6 af Miami, og netop gået i gang med at se CSI LV, her er jeg ved at afslutte 3. sæson, og jeg finder den bedre end Miami.
Når man ser Miami, skal man også tænke på en anden serie som de forsøger at komme til at minde om.
CSI NY har jeg kun set et par afsnit af, den minder meget om LV syntes jeg i stemningen, den glæder jeg mig til at se mere af.

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#18 HelmerJ 14 år siden

Har ikke set NY men har set Miami (1-7) og Vegas (1-9) og Vegas vinder klart med flere længder.

Kan tilslutte mig flere her i tråden Criminal Minds er super cool. Helt sikkert den bedste serie jeg længe har set. Skal ud og købe sæson 4 efter atbejde.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#19 Bony 14 år siden

Jeg er også stor fan af CSI. Dog er Las Vegas eneste pendant jeg har set, men overvejer at gå i kast med New York, da jeg tilfældigt så et halvt afsnit i TV engang og det virkede ganske underholdende. Men CSI Las Vegas er bare så meget. Udover nogle gennemtænkte sager, så er der også de små baggrundshistorier om personerne, hvilket gør det langt mere interessant. Alle har en kant og nogle gange når man denne kant. Hvis man ser bort fra Firefly, så er CSI muligvis min yndlingsserie.

Hvad angår yndlingsafsnit, så er det svært at vælge nogle bestemte ud synes jeg. Der har været meget snak om Tarantino dobbeltafsnittet, men til trods for at det var underholdende, så er det nok ikke mit yndlingsafsnit alligevel. Dog viste afsnittet at serien også kunne være røvspændende krydret med sublimt skuespil (George Eads). Det er dog ikke så meget de forskellige afsnit jeg mindes, men mere morderne. Miniature-morderen og morderen der bruger maling på et rækværk, mindes jeg at være gode afsnit. Jeg husker det som om, at jeg sad på kanten af sædet, hvilket er et godt tegn. Men sådan har jeg det faktisk med ret mange af afsnittene. Den serie er über cool! :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: