Gravatar

#11 lagoni 14 år siden

#10 - Henriksen og Knudsen er så også ældre end dem i Dagens Mand, nok derfor de er mere modne. Med den udtalelse i #1 virker det ikke som om det er dig der bør tale om modenhed...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 Collateral 14 år siden

Du får det til at lyde som om vi taler om en anden race af mennesker. Det er for mig rigtigt at der er nogle af de mænd der har stillet op som er lidt skabede, men det er der også nogle af kvinderne der er (vil jeg mene, uden at have set programmet andet end en enkelt eller to gange.) Sådan er vi jo alle forskellige. Men du kan da ikke mene at samtlige af de mennesker som er derinde irriterer dig? Alle som en virker de da stille og rolige på mig. Selvom nogle har valgt en lidt speciel påklædning, og bruncreme sjældent klæder nogen. Dit indlæg er stærkt generaliserende, hvilket er underligt da jeg netop syntes at programmet giver et billede af hvor forskellige homoseksuelle mænd er. Det ville være ligeså svært at samle homoseksuelle i en bestemt kategori som det ville være med heteroseksuelle mænd.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13 filmz-Bruce 14 år siden

Iøvrigt synes jeg lesbiske er dejlige!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14 lagoni 14 år siden

Det der går mig (mest) på er ordet 'ulækkert'. Jeg har da nok også nogle typer der irriterer mig og vil da rent utopisk gerne acceptere de fleste, men 'ulækkert' er bare et ord der viser afsky og det forstår jeg ikke man kan have overfor mennesker der ikke har gjort noget ondt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15 Nicki52 14 år siden

Ved godt jeg ikke jeg moden og håber sgu aldrig, jeg bliver for moden.
Men Collateral, du lyder som om du har hørt at jeg har forslået de skal i Kz-lejre. Har intet personligt imod dem hvis jeg møder dem på gaden, bare de ikke bruger 15 liter bruncreme om dagen.

#14
Det tænker jeg også om en prettyboy pga. af håret og bruncremen. Så vidt jeg ved, har jeg kun tænkt det om en, og han er ikke til mænd. Han er sådan en wannabe gangster.

Vil godt undskylde hvis jeg har ramt nogen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#16 tiany 14 år siden

Nicki52 (10) skrev:
tiany, det er ikke det jeg tror.

Denne sætning får det dog til at fremstå sådan...
Nicki52 (1) skrev:
Jeg ved jeg aldrig skal for sjov på bøssebar i en brandert.


Det er som sådan ikke et person-angreb på dig, kender andre homofober, men jeg forstår simpelthen ikke at man kan generaliser en befolkningsgruppe på den måde.
Valar morghulis
Gravatar

#17 lagoni 14 år siden

Nicki52 (15) skrev:
Ved godt jeg ikke jeg moden og håber sgu aldrig, jeg bliver for moden.


Det er ikke 'for modent' at acceptere andre mennesker.

Nicki52 (15) skrev:
Vil godt undskylde hvis jeg har ramt nogen.


Hvad tror du selv du gør når du poster sådan noget på et offentligt forum? Deltagerne kunne jo sagtens være brugere herinde - eller andre bøsser. Det er respektløst og direkte åndssvagt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18 Batsy 14 år siden

Bøsser er min mennig ikk så meget mig, men at skrive det her på en film side nej Omg D:

Det da uhørt og er meget enig med 2# og tiany nej føj D;, bliv dog moden du er 16 år gammel mand?! Arrrg?!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#19 Nicki52 14 år siden

lagoni (17) skrev:
Det er ikke 'for modent' at acceptere andre mennesker.

Jeg har da accepteret bøsser. Det er man næste nød til, når man har venner som er bøsser. De er bare ikke så feminine som dem i Dagens mand.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#20 Collateral 14 år siden

#19: Ikke alle er feminine, og dem der er er jo bevidste om det.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: