Gravatar

#21 Nicki52 14 år siden

#20
Det er mærkeligt hvis de ikke er bevidste om det.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 14 år siden

For første gang har jeg nu overvejet at bruge min ignore-liste...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 lagoni 14 år siden

#19 - jeg forstår dig ikke helt. Du accepterer bøsser, bare ikke hvis de opfører sig feminint? En ting er at synes det er lidt irriterende, noget helt andet at kalde det ulækkert.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#24 Collateral 14 år siden

#21: Korrekt, derfor skrev jeg også at de er bevidste om det. Det er altså formentlig et valg de har taget. En del af deres personlighed. Selvom du finder denne personlighed generende er det jo stadig bare mennesker, som har ret til at te sig (nogenlunde) som de vil, ligesom os andre.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#25 Nicki52 14 år siden

Det ved jeg ikke, men jeg går ikke efter en bestemt type. Heteroseksuelle eller homoseksuelle et fit, bare de ikke er provokerende.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#26 lagoni 14 år siden

#25 - men de er jo heller ikke provokerende at de er feminine på tv, du kan jo bare slukke. Du lyder som om du er ved at trække lidt i land efter din første post, i den skriver du jo at bøsser (i flok) er ulækre og pinlige.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#27 Nicki52 14 år siden

#26

Okay, når du lige sige det der, kan jeg godt hører det lyder forkert. Jeg mente det ikke på den måde.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg rebooter lige...

Nicki52 (1) skrev:
Er der nogen der har set Dagens mand speciel?


Ja. Sært nok finder jeg alle slags reality-serier som god underholdning. Guilty pleasure...

Nicki52 (1) skrev:
Synes det er vildt ulækkert med så mange bøsser på én gang.


Den drejning havde jeg godt nok ikke set komme. Mister du appetiten pga. menneskers seksuelle orientering? Hvad nu hvis det var "Dagens Mand Speciel - nu med heteroseksuelle der godt kan lide analsex" eller "Dagens Mand Speciel - nu med heteroseksuelle der har en form for fod-festish"? "Ulækkert" er sateme et sært ordvalg.

Nicki52 (1) skrev:
Jeg ved jeg aldrig skal for sjov på bøssebar i en brandert.


Du går ellers glip af en interessant kultur, og en form for fest du aldrig oplever i andre miljøer... each to his/her own I guess.

Nicki52 (1) skrev:
Får gåsehud når jeg ser det.


Nu står jeg snart af.

Nicki52 (1) skrev:
Skal nok ikke se det igen.


Igen... smag og behag. Folk der udstiller sig på den måde på Tv, finder jeg ganske underholdende.

Nicki52 (1) skrev:
Synes de opfører sig for pinligt.


Nu er jeg lidt med igen... ja! Det er jo derfor det er underholdende! Jeg håber dog ikke du mener bøsser som helhed her?

Nicki52 (10) skrev:
Min mor og far kan heller ikke lide så mange på én gang.


...og derfor er det okay at have fordomme? Fordi dine forældre også har det? Du ville være en rigtig god nazist!

Nicki52 (10) skrev:
Kan godt klarer at se f.eks. Ole Henriksen og Dennis Knudsen.


Det kan jeg så tilgengæld ikke... det har dog intet med deres seksualitet at gøre.

Nicki52 (15) skrev:
Ved godt jeg ikke jeg moden og håber sgu aldrig, jeg bliver for moden.


Hvad mener du her? Så moden at du begynder at acceptere mennesker ligegyldig deres seksualitet, eller så moden at du begynder at tænke dig om, før du skriver/taler? Måske mener du så moden, at du forstår hvorfor så mange mennesker angriber dig nu? Du må lige forklare dig her.

Nicki52 (15) skrev:
Har intet personligt imod dem hvis jeg møder dem på gaden, bare de ikke bruger 15 liter bruncreme om dagen.


Men det er okay hvis en heteroseksuel gør det?

Nicki52 (19) skrev:
Jeg har da accepteret bøsser.


Okay?! Det fremgår ellers ikke så tydeligt ud fra det vrøvl du har skrevet indtil nu.

Nicki52 (19) skrev:
Det er man næste nød til, når man har venner som er bøsser.


Somehow I doubt it.

Nicki52 (25) skrev:
Heteroseksuelle eller homoseksuelle et fit, bare de ikke er provokerende.


Aha! Så menneskerne i fjernsynet har provokeret dig til at synes de er ulækre? Jeg er næsten helt sikkert på, at det ikke var et personligt angreb. Det var dog bestemt et personligt angreb du svarede igen med.

Nicki52 (27) skrev:
Okay, når du lige sige det der, kan jeg godt hører det lyder forkert. Jeg mente det ikke på den måde.


Satans også! Du nåede lige at komme med denne her imens jeg skrev. Jeg havde ellers et perfekt personligt angreb klar til dig. Øv.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#29 Nicki52 14 år siden

Kunne du bare ikke havde opsummeret da jeg ikke gider at svare på hele indlægget.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#30 Lord Beef Jerky 14 år siden

#29 Næh, jeg synes meget af det du sagde var så utrolig dumt, at det krævede enkelte fremhævede citater.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: