Gravatar

#31 Collateral 14 år siden

#25: Hvis jeg må tillade mig at opsummerer: Du har accepteret homoseksuelle, men finder dem ulækre når de er mange og på tv? Jeg kan se at jeg ikke er den eneste som er forvirret. Men jeg må måske tillade mig at gå i hippe mode et øjeblik: Vi skal allesammen være her! Vi skal behandle hinanden med respekt, og medmenneskelig omsorg. Det kan ske at hele diskussionen skyldes dårlig formulering af dit oprindelige indlæg, hvem ved?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#32 Nicki52 14 år siden

Det kan være. Jeg skal prøve at formulere mig anderledes når jeg får fri fra skole.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#33 Tommy Kristensen 14 år siden

Hvis der var noget der var "ulækkert" ved dagens mand - så var det da ham rapperen der løj om sin seksualitet for at få sine 15 minutes of fame. Det er sgu da at tage røven på de bøsser (sorry, den måtte bare med...)
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 14 år siden

#33 Hear hear!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 Nicki52 14 år siden

#33
Var det den som kom genudsendt i går???
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#36 Nicki52 14 år siden

Hvad syntes om Gustav?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#37 PredatorX 14 år siden

Nogle homoseksuelle kan godt være irrterende skabede til tider.. Og det er jo fordi de spiller på deres seksualitet. Jeg kan godt forstå folk kan finde det meget belastende, men ikke at det kan skabe foragt eller noget i den retning...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#38 evermind 14 år siden

#36 Der er for stor klasseforskel på Gustav og mig.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#39 rubberdub 14 år siden

#1

Du er da en idiot, håber fanme du bliver straf kneppet i røven af en ordenlig flok bøsser. Fy for satan en udtalelse.

ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#40 stoffer 14 år siden

Synes godt nok også at den første post virker ekstremt intolerant eller ugennemtænkt. Når det er sagt er skabede mennesker i det hele taget irriterende uanset seksuel orientering.

Mht. rapperen der udgiver sig for at være bøsse synes jeg også det virker en smule plat. Han forsvarer sig med at prøve at skabe opmærksomhed omkring homoseksualitet i rapmiljøet, hvilket jeg for så vidt synes er prisværdigt nok, men at deltage i Dagens Mand og lyve om sin seksualitet er, i mine øjne, ikke den bedste måde at gøre det på.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!

Skriv ny kommentar: