Gravatar

#11 AP 14 år siden

analyse af 2900-happiness.. ja der er virkelig noget at tage fat på :D
Gravatar

#12 PredatorX 14 år siden

Aaaaahh jeg ved nu ikke lige... Jeg tror simpelthen ikke jeg ville kunne kæmpe mig igennem mere end et par minutter. Men måske det ikke også er rigeligt at bedømme skidtet ud fra?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#13 The Insider 14 år siden

Absolut! Det ville vel egentlig heller ikke være helt upassende så at lægge anmeldelsen op på netop Horrorsiden.dk umiddelbart efter? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#14 PredatorX 14 år siden

Haha nej det er faktisk ikke :-) Jeg skal se hvad jeg kan gøre! Dog har jeg lige en brændnælde mark jeg skal nøgen igennem først. Jeg er nemlig typen der vælger det værste til sidst ;-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#15 Nicki52 14 år siden

Hvad med i torturere jer selv og ser alle tre sæsoner af 2900. Jeg vil gerne vide hvad I mener om den, efter at have set 142 afsnit. 48 timers pinsel kan I vel klare.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#16 wimmie 14 år siden

#13

Det er da i sandhed også en gyser

#14

Det er da i sandhed også en gyser... :-O
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17 PredatorX 14 år siden

wimmie (16) skrev:
#13

Det er da i sandhed også en gyser

#14

Det er da i sandhed også en gyser... :-O


Altså mig nøgen?? Thanx... min selvtillid stiger og stiger!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#18 PredatorX 14 år siden

Nicki52 (15) skrev:
Hvad med i torturere jer selv og ser alle tre sæsoner af 2900. Jeg vil gerne vide hvad I mener om den, efter at have set 142 afsnit. 48 timers pinsel kan I vel klare.


*horror*

ALLE afsnit??? Så vil jeg hellere have tattooveret samtlige karakterer fra The Hills. I mit fjæs. Og Spencer på resten af kroppen.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#19 Skeloboy 14 år siden

Har set et par afsnit af 2900...og det var slet ikke så dårligt, som jeg troede...

2½/6 til det har jeg set
Gravatar

#20 AP 14 år siden

#18 se det som et lille eksperiment - hvor slemt skadet er man efter at have set alle afsnit i træk :b

Skriv ny kommentar: