Gravatar

#1 Nicki52 14 år siden

Dem som hader 2900 Happiness, har jeg en glædelig nyhed og en dårlig for 2900-elskere.

Efter hvordan 3. sæson har valgt at tage hen, ser det ud til at 2900 slutter forevigt den 12. november. Men desværre for jer 2900-hadere, er det sandsynligt der kommer en fjerde. Men hvis der ikke kommer flere sæsoner, er i (2900-hadere) fri for at krumme tær og få kuldegysninger.

Men jeg syntes der findes værre skuespil, end dem i 2900. F.eks. Megan Fox og Charlotte Munck. Af de unge i 2900 synes jeg at det er mest Søren Bregendal der ikke sådan spiller. F.eks. hvis der sker noget meget mystisk, ser han ud som om det er totalt latterligt og helt ligegyldigt. Syntes Christiane (Mercedes) spiller bedst af de unge.
Jeg er enig I deres skuespil skal finpudses nogle takker, men det bliver sikkert kun bedre.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 davenport 14 år siden

Jeg er knust. Knust! - Og jeg har ikke engang ViaSat!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 Nicki52 14 år siden

#2
Hahaha, godt lavet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 wimmie 14 år siden

Jeg melder mig som én af dem der hader serien...uden nogensinde at have set den. Men det er et fåtal af danske serier som jeg synes er gode og bare reklamerne for 2900 Crappiness giver mig lyst til at slå hårdt på nogen...

Var det ikke PredatorX Der fik en 2900-boks i pakkelegen? Det må være hævn for al den stuetemperaturvarme fisk!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 PredatorX 14 år siden

wimmie (4) skrev:
Var det ikke PredatorX Der fik en 2900-boks i pakkelegen? Det må være hævn for al den stuetemperaturvarme fisk!


Jo :-D

...når man leger med ilden...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6 wimmie 14 år siden

Jep, men du er garanteret godt igang med at se dem alligevel...bare synd du gav din aftensmad væk i pakkeleg. Ha!

....


:/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7 natterjack 14 år siden

Min roommate var b-tonemester på 3. sæson, og det bliver pludseligt noget sjovere, når man kan se den med hans kommentarspor: "Her kan du se hans microport-boks på ryggen, her kan du se hele crew'et i bildøren, her bliver hunden 3 mdr. ældre/yngre fra scene til scene."
Gravatar

#8 The Insider 14 år siden

Jeg syntes i øvrigt at læse på din nye boks, at den husede i alt 17 timer og 40 minutters "2900 Happiness", PredatorX - go' fornøjelse! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#9 wimmie 14 år siden

Ja, vi venter spændt på en anmeldelse :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10 The Insider 14 år siden

Gerne episode-by-episode analyser!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: