Gravatar

#21 HonoDelLoce 14 år siden

AP (20) skrev:
#18 se det som et lille eksperiment - hvor slemt skadet er man efter at have set alle afsnit i træk :b


Det eksperiment må jo siges allerede at være lavet på en del teenagere rundt om i det ganske danske land..

Og med tanke på de historier, vi hører om de danske teenagere, så må det kunne konkluderes, at man bliver jævnt slemt skadet.......

Det er da logik for perlehøns ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 PredatorX 14 år siden

AP (20) skrev:
#18 se det som et lille eksperiment - hvor slemt skadet er man efter at have set alle afsnit i træk :b


Puha.. det lyder altså hårdt :-/

honodelloce (21) skrev:
logik for perlehøns !


Racist!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#23 HonoDelLoce 14 år siden

Ja, indrømmet.. Jeg hader VIRKELIG indvandrer-høns..... Fuck at dømme individet - alle perlehøns er egoistiske dovenlaser, der knap nok gider lægge et æg !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#24 PredatorX 14 år siden

#23

Præcis. Jeg har altid været af samme mening. Godt at se det ikke kun er mig der er bims.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#25 gi-jones 14 år siden

#15: Ved du hvad? Jeg tror sgu jeg sætter mig til at se den. Bare for din skyld :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#26 HonoDelLoce 14 år siden

PredatorX (24) skrev:
#23

Præcis. Jeg har altid været af samme mening. Godt at se det ikke kun er mig der er bims.


Bims ?

Næh du, Bims, det er dem der bare ukritisk lukker hvilke som helst former for høns ind i burene uden overhovedet at tænke på hvad det kan gøre ved den allerede etablerede og velfungerende kultur!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#27 AP 14 år siden

værdikonservatisme i hønsegården :D yir..
Gravatar

#28 HonoDelLoce 14 år siden

Og så er det lovligt ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#29 elwood 14 år siden

Dværg høns er de værste!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#30 HonoDelLoce 14 år siden

Næh ! Det er perle-dværghøns .. Eller er det dværg-perlehøns .. I can't figure...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: