Ja, indrømmet.. Jeg hader VIRKELIG indvandrer-høns..... Fuck at dømme individet - alle perlehøns er egoistiske dovenlaser, der knap nok gider lægge et æg !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Præcis. Jeg har altid været af samme mening. Godt at se det ikke kun er mig der er bims.
Bims ?
Næh du, Bims, det er dem der bare ukritisk lukker hvilke som helst former for høns ind i burene uden overhovedet at tænke på hvad det kan gøre ved den allerede etablerede og velfungerende kultur!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#21 HonoDelLoce 15 år siden
Det eksperiment må jo siges allerede at være lavet på en del teenagere rundt om i det ganske danske land..
Og med tanke på de historier, vi hører om de danske teenagere, så må det kunne konkluderes, at man bliver jævnt slemt skadet.......
Det er da logik for perlehøns ! :)
#22 PredatorX 15 år siden
Puha.. det lyder altså hårdt :-/
Racist!
#23 HonoDelLoce 15 år siden
#24 PredatorX 15 år siden
Præcis. Jeg har altid været af samme mening. Godt at se det ikke kun er mig der er bims.
#25 gi-jones 15 år siden
#26 HonoDelLoce 15 år siden
Bims ?
Næh du, Bims, det er dem der bare ukritisk lukker hvilke som helst former for høns ind i burene uden overhovedet at tænke på hvad det kan gøre ved den allerede etablerede og velfungerende kultur!
#27 AP 15 år siden
#28 HonoDelLoce 15 år siden
#29 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 HonoDelLoce 15 år siden