Ja, jeg tror heller ikke hun ved noget, men spørgsmålet er om hun alligevel har opfattet ting - også fra sin barndom? Måske ting hun har undertrykt? Så spørgsmålet er jo bare hvordan hun ville reagere på at finde ud af hvem han i virkeligheden er? Hun er jo generelt lidt "flyvsk" ;)¨ Uanset hvad er der nok en del ting der vil give mening for hende; Dexter og Harrys hemmeligheder osv.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Det ville heller ikke passe med hendes karakter (at dække over ham), og efter alt det hun har været ude for ved næsten selv at blive dræbt af broderen, så ville hun bestemt heller ikke tage det pænt. Hendes fortsat noget naive forhold til Dexter i de efterfølgende sæsoner vidner da også om, at hun ikke har fattet mistanke.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Jep, du har nok ret! Ville have givet mere mening hvis det var kommet til udtryk i sæson 2! Kan ellers super godt lide hendes karakter, så hun skal også blive spændende at følge!
Nej, det behøves hun jo ikke... Men det var bare for at pointere at hun ikke er på kontrakt til at være med ;) Personligt vil jeg gerne se et par scener med hende gennem sæsonen men håber ikke at det bliver noget a la Harry :)
MHT. Debra der dykker videre ind i Dexters historie. Jeg håber og tror at hun ikke gør mere ud af det. De havde deres øjeblik i slutningen af S4 hvor hun fortalte ham at hun vidste hvem han var ;)
#11 wimmie 14 år siden
Så spørgsmålet er jo bare hvordan hun ville reagere på at finde ud af hvem han i virkeligheden er? Hun er jo generelt lidt "flyvsk" ;)¨
Uanset hvad er der nok en del ting der vil give mening for hende; Dexter og Harrys hemmeligheder osv.
#12 Riqon 14 år siden
Det ville heller ikke passe med hendes karakter (at dække over ham), og efter alt det hun har været ude for ved næsten selv at blive dræbt af broderen, så ville hun bestemt heller ikke tage det pænt. Hendes fortsat noget naive forhold til Dexter i de efterfølgende sæsoner vidner da også om, at hun ikke har fattet mistanke.
#13 DJAS 14 år siden
Jep, du har nok ret! Ville have givet mere mening hvis det var kommet til udtryk i sæson 2!
Kan ellers super godt lide hendes karakter, så hun skal også blive spændende at følge!
#14 Lord Beef Jerky 14 år siden
#15 cansi 14 år siden
Også har producerne for showet også sagt at sæson 5 starter lige efter begivenhederne fra sæson 4, så vi ser hvordan Dexter tackler det hele ;)
#16 Riqon 14 år siden
#17 cansi 14 år siden
Nej, det behøves hun jo ikke... Men det var bare for at pointere at hun ikke er på kontrakt til at være med ;)
Personligt vil jeg gerne se et par scener med hende gennem sæsonen men håber ikke at det bliver noget a la Harry :)
MHT. Debra der dykker videre ind i Dexters historie. Jeg håber og tror at hun ikke gør mere ud af det. De havde deres øjeblik i slutningen af S4 hvor hun fortalte ham at hun vidste hvem han var ;)
#18 DJAS 14 år siden
But she doesn't quite know now, does she?? :D
#19 Riqon 14 år siden
Hvad skulle det ellers være? Sex-scener?
#20 wimmie 14 år siden
Eller flashbacks....med sexscener ;)